Hej Vi har, som så mange gange før, lånt en måske kommende kunde nogkle eksemplarer af vores varer. Det er ofte en god måde at sælge vores varer på, da de er lidt specielle(infrarøde varmepaneler) og ukendte i Danmark. Nu har vi så en kunde der har lånt 3 stk. paneler til en værdi af 5-6000kr. Vi har besøgt hende to gange, processen i at lave et tilbud med beregning af hendes behov i forhold til opvarmning af hendes bolig med denne opvarmningsform. Efter hun fik tilbuddet, har vi ikke kunne træffe hende, hverken på gentagne telefonopkald+indtalte beskeder, sms, mail osv. Vi er endda mødt op på hendes bopæl, men træffede hende desværre ikke hjemme, men lagde dog en seddel i postkassen om vores besøg. Det skal siges at hun helt sikkert stadig boede der. Vi har endda haft fat i hendes søn, da hendes mobil står i hans navn, og han sagde bare at han lige ville sige til hende at vi havde forsøgt at kontakte hende. Hvad gør vi så nu, for at få vores varer retur? Vi kan selvfølgelig fakturere hende og forsøge at inddrive pengene, men vi tvivler på at det bliver en succes. Har vi andre muligheder, for at få hende til at udlevere vores varer? Kan vi anmelde det til politiet, og de så kan gøre noget ved det? Tak for hjælpen derude, vi er virkelig frustrerede, selvom beløbet ikke er meget stort. |
Da I har udleveret varen uden nogen form for depositum eller kontrakt, så er jeg bange for, at I selv bærer risikoen. Har I overvejet at bruge en stråmand til at få fat på hende, hvis det nu kun er jeres numre, hun ikke vil reagere på.