Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med prygl til min webshop,- please!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har siden 1. januar haft www.urbanoutdoor.dk i luften.

Jeg har haft en (rimelig ok it-) hjælper ved min side, og der arbejdes stadig på optimering. Men nu er det tid til at få den igennem den hårde kerne af kritikkere. Den er sat op i Shopify.

Så vær sød at give al den feedback du orker.

mvh

Tue

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tue.

Jeg har kun taget et hurtigt kig må jeg indrømme - jeg rådgiver bl.a. netop i denne type opgaver, hvor rigtigt mange søger konverteringsoptimering og meget mere.

De to i øjnefaldende punkter, og jeg ved godt siden er ny, er:

1. Topbanneret. Det er din bedste plads på hele siden, og det er sådan set dejligt at se du linker på den. Men selve bannerpladsen er den absolut bedste placering du har, og det skal udnyttes. Der er ikke tænkt brugervenlighed ind i det - man ved ikke hvorfor man skal klikke på det, man ved ikke hvor man bliver ført hen, det lader ikke til at blive brugt segmenteret - forstået på den måde, at der bør være forskel på hvad der vises i topbanneret og til hvem, alt efter om det f.eks. er en førstegangsbesøgende eller ej. Er brugeren købeklar? Det er et helt nyt niveau der kan  bør lægges på over tid - men start evt. med at fokusere på at gøre indholdet brugervenligt :)

2. Bloggen. Det er en god ide at have en blog. Det viser dynamik og seriøsitet, hvis det bliver brugt rigtigt. I dit tilfælde, bare hvis den blev brugt - for der er ikke noget værre end at komme ind i en butik og medarbejderen er der kun fordi chefen (i dette tilfælde Google/SEO) har sagt han skal være der. :)

Du er velkommen til at se mere på davidmetzon.dk, hvor der løbende kommer blogindlæg om bl.a. dette emne. Et skriv er allerede undervejs :)

Rigtig god dag!

DBH: David 

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 38
Fra  Kviik.dk - 3 Web Tilbud Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin simpel hjemmeside. Er ikke så glade for dine banner slides på forsiden, sælger ikke for mig. Dermed skulle du nok også lige kigge på det baggrund du har på siden. Fylder 10mb, det er ret meget. Optimer det eller fjern det.

Iværksætter
Kviik.dk - 3 web tilbud 

Fra Albertslund
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Tak for dit hurtige kig. Banneret,- ja, den har været på tegnebrættet. Nu har jeg ændret det ene, så det foreslår at deltage i en konkurrence jeg har kørende på FB, Ved ikke om det er at lede folk væk fra siden, men... arbejder også på at få likes på FB.

Lyder som om jeg lige skal en tur i manualen, hvis jeg skal have banneret gjort brugersegmenteret. Men ja, måske over tid.

Bloggen,- jeg sidder og forsøger at skrive de første to blogs. Har brugt lidt tid på at finde strategien omkring Nyhedsbrev vs. blog vs. FB. Men bloggen nærmer sig.

Ser spændende ud med din side. Jeg følger den lidt fra sidelinien-

God dag

mvh

Tue

Fra Albertslund
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silo

Der kommer lidt mere fokus på banner. 

Og ja, billedet er for stort. Skal have rodet lidt med redigeringen.

Tak for svaret.

mvh

Tue

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende - så vil jeg også følge lidt med på sidelinjen af din side :)
Hvis du kører med nyhedsbreve, skal du nok lige tænke en permissionstrategi ind. Facebook skal også have et klart defineret mål - først og fremmest tænk: "Hvorfor er jeg på Facebook som forretning - hvad er del-målet med siden - og hvilken type "fest" vil jeg gerne holde derinde."

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså, foruden billedet af bjerget er lidt stort, så synes jeg den mangler stavekontrol på søgefunktionen, men det er nok fordi, at jeg sælger det ;) 

Fra Albertslund
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

...så kom første egentlige blog igang.

Og ja, der er jo pokkers mange forhold og overvejelser der skal gøres. Min udfordring er pt. at det mærke som jeg i øjeblikket har, er et ukendt mærke i Dk. Så FB er for at få nogle øjne på. Og så har der da heldigvis også været lidt salg den vej fra.

Men den endelige strategi er ikke fundet. Har brugt mange timer i div. blogs m.m. om netop hvorfor, hvordan og hvornår mht nyheder, blogs og FB. Skriv gerne hvis du har de rette blogs mm om denne strategi

mvh

Tue

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksten på billedet på forsiden burde gøres tydeligere.

Personligt synes jeg "Læg i kurven" har en for skrigende farve.

Lad vær at have DropDown ved "Blog". Det bliver uoverskueligt, når der kommer flere indlæg.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Albertslund
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Simon Hoxer Bønding:
den mangler stavekontrol på søgefunktionen

Tænker du her, at der står "Search" i søgevinduet? Er pokkers stolt over at jeg har kunne finde frem til alle de andre steder der var skrevet små ting på engelsk. Den med search er det dog endnu ikke lykkedes mig at finde. Kan du give et hint? :-)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)