Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et nyt aps når jeg er konkurs?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

dvs der er ikke andre muligheder end at have en strå mand fra indien til at være virksomheds ejer de næste 5 år?

Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har forhandlet det at garantien kan stå på kontoen"låst" i 3 år , men jeg ahr ikke 180.000 kr og beløbet er stadig"låst" i 3 år dvs at jeg kan ikke bruge de penge.

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens have et personligt ejet selskab. Det kunne jo være en start.

Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Maria, det har jeg også.

Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad med ivs konto vil skat kræve sikkerhed?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Ved at have søgt om momsregistrering har du nu startet en ny 5 årig periode, hvor SKAT har lov til at registrere dig. Hvem har forhandlet for dig. Udgangspunktet er at sikkerheden kun bindes i 12 måneder og frigives hvis alt moms mv. for det nye aps betales rettidigt.

Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

En revisor OG SKAT ville ikke forhandle til mindre

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46520
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

michaelhansen81:
dvs der er ikke andre muligheder end at have en strå mand fra indien til at være virksomheds ejer de næste 5 år?
som vil kunne være overordentligt farligt for vor ven fra Indien OG for dig OG for selskabet - som du så i linket http://www.ditselskab.dk/mere-info/momsregistrering_sikkerhedsstillelse 

Her citat fra lille del:

*Læs lige pkt. f, ovenfor, igen: Hvis virksomhedens skattecenter konstaterer, at en ”skidt” person, senere – ”..efter virksomhedens registrering..” – indtræder i virksomhedens ledelse, eller efter registrering ”..reelt..” er den, der leder virksomheden, kan der altså kræves sikkerhedsstillelse. Definitionen på ”skidt person” er en person, der kunne have medført et krav om sikkerhedsstillelse, den gang virksomheden blev anmeldt.

Formålet med pkt. f er at lukke et hul, fordi det tidligere var muligt, at omgå reglerne ved anvendelsen af stråmænd eller ved først efter registreringen for moms m.v. at indtræde som ejer, direktions- eller bestyrelsesmedlem.

Og så er det generelt ikke anbefalelsværdigt, hverken for sjov eller alvor at tale om klare lovbrud på et internet der eksisterer for "evigt" bare som et råd

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

det er jo mange der gør det alligevel der er vel ingen hemmelighed i det. 

Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

men det bedste er at forhandle garantien til 50.000 kr og forhandle "låseperiode" til et år?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)