Hej Luc Ja, forstår godt at det ikke er helt klart. Konceptet er relativt nyt og websitet er helt nyt. Men jeg kan forklare lidt omkring arbejdsgangen. En person/virsomhed som mangler en virtuel asssistent, dvs arbejde der kan udføres i udlandet af en engelsksproget person, kontakter mig og beskriver sine behov. Jeg finder derefter nogle egnede kandidater til denne virksomhed/person og der udvælges den mest egnede til jobbet i fællesskab. Herefter tager jeg mig af alt vedr. kontor, computer, internet, HR og lønudbetaling osv. Således at virksomheden kun skal koncentrere sig om at manage den virtuelle assistent. (Give opgaver og instrukser) Håber det giver lidt mere klarhed over den service jeg tilbyder. mvh Henrik Virtuelle assistenter på timebasis er jeg ikke interesseret i. |
Hej Henrik,
Jeg havde selvfølgelig også forventet kontor,computer,internet,HR og lønudbetaling blev ordnet af jer :)
Det gav mig dog ikke helt svar på mine spørgsmål.
Har man selv direkte kontakt til ens virtuelle assistent?
Hvordan kan man sikre sig at man har personen tilrådighed i de 160 timer man betaler for? Har man mulighed for at føre nogen form for kontrol under arbejdet? Jeg har selv haft erfaringer med virtuelle assistenter og medarbejder, det er det desværre tit at den enkelte medarbejder arbejder for 3-5 firmaer samtidigt. Hvordan kan man sikre sig at når man nu betaler knap 10,000 kr. i måneden, at man også har fuld tilrådighed over denne person?
Det er måske ting som disse der er vigtige også at pointere på hjemmesiden.