Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få din egen Personlige Assistent

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 32
Fra  Virtualhelp.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luc

Ja, forstår godt at det ikke er helt klart. Konceptet er relativt nyt og websitet er helt nyt.

Men jeg kan forklare lidt omkring arbejdsgangen.

En person/virsomhed som mangler en virtuel asssistent, dvs arbejde der kan udføres i udlandet af en engelsksproget person, kontakter mig og beskriver sine behov.

Jeg finder derefter nogle egnede kandidater til denne virksomhed/person og der udvælges den mest egnede til jobbet i fællesskab.

Herefter tager jeg mig af alt vedr. kontor, computer, internet, HR og lønudbetaling osv. Således at virksomheden kun skal koncentrere sig om at manage den virtuelle assistent. (Give opgaver og instrukser)

Håber det giver lidt mere klarhed over den service jeg tilbyder.

mvh

Henrik

Virtuelle assistenter på timebasis er jeg ikke interesseret i. 

Virtualhelp - gode outsourcede virtuelle assistenter - http://virtualhelp.dk/

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Jeg havde selvfølgelig også forventet kontor,computer,internet,HR og lønudbetaling blev ordnet af jer :)

Det gav mig dog ikke helt svar på mine spørgsmål.

Har man selv direkte kontakt til ens virtuelle assistent?

Hvordan kan man sikre sig at man har personen tilrådighed i de 160 timer man betaler for? Har man mulighed for at føre nogen form for kontrol under arbejdet? Jeg har selv haft erfaringer med virtuelle assistenter og medarbejder, det er det desværre tit at den enkelte medarbejder arbejder for 3-5 firmaer samtidigt. Hvordan kan man sikre sig at når man nu betaler knap 10,000 kr. i måneden, at man også har fuld tilrådighed over denne person?

Det er måske ting som disse der er vigtige også at pointere på hjemmesiden. 

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 32
Fra  Virtualhelp.dk Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luc

Ja, man har selv kontakten til den virtuelle assistent. 

Hvis man anskaffer sig en virtuel assistent på fuld tid (160 timer), så arbejder den virtuelle assistent kun for dig.

Det er ligesom en ekstra medarbejder, og man har fuld råderet over den virtuelle assistent.

Det garantere jeg for. Men hvordan kunden lige får sikkerhed for at den virtuelle assistent er 100% deres, det har jeg endnu ikke et bud på. Jeg tror folk vil mærke det hvis den virtuelle assistent ikke arbejder de 160 timer.  Hænge et webcam op på kontoret så folk kan se den virtuelle assistent Stick out tongue

Vi har mulighed for fingerscanner til at registere når folk kommer og går, men det er en lidt anden problematik.

mvh

Henrik

 

Virtualhelp - gode outsourcede virtuelle assistenter - http://virtualhelp.dk/

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Okay det var lige det jeg ville høre :) Der findes jo en masse rigtigt gode projekt og time-management systemer, det kunne være noget du skulle undersøge at få sat op sammen med. På den måde kan du tilbyde dine kunder lidt mere kontrol over deres medarbejdere og det er derudover rigtig godt til din egen markedsføring.

Der kan f.eks. nævnes Basecamp eller Harvest til disse formål. Det var i hvert fald en idé til hvordan du kunne optimere dit produkt yderligere :)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin idé, en pæn hjemmeside og et rigtig godt navn, men der mangler noget troværdighed på siden. Jeg ville foreslå, at du får fat i de personer, der vil arbejde for dig på denne måde, får taget profilbilleder af dem og skrevet informationer om hver enkelt persons kompetencer og lagt på siden (en underside med f.eks. navnet "Vores personlige assistenter". Endvidere et billede af dig selv på siden.

Du siger, at du ikke er interesseret i en PA på timebasis? Så er det temmelig forvirrende, at timelønnen står i et punkt for sig selv, for det virker, som om man kan købe på timebasis. I stedet kan timelønnen evt. stå i parentes under punkterne 2 og 3.

Jeg synes også, det er vigtigt, at I får rettet slåfejl/stavefejl på hjemmesiden. Flere ord står i to stavelser, hvor de kun skal være i én stavelse, og nogle steder mangler r i slutningen af et ord.

I skal lige have tjek på, om Virtuel Assistent skal være med store eller små begyndelsesbogstaver, og om begge ord skal starte med stort eller småt - I gør begge dele, og øverst på forsiden står f.eks. virtuelleassistent i ét ord.

Sådan er der lidt småting hist og pist, og helhedsindtrykket er jo vigtigt Geeked

Held og lykke med projektet.

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 32
Fra  Virtualhelp.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker Kitt for feedback.

Jeg har nu rettet nogle af de værste gramatiske fejl, samt opdateret priserne, så hvad timeprisen dækker over er mere klart.

Men helt klart når indholdet af teksten er færdigt, så skal det gennemgåes mht. korrekturlæsning.

Desuden kommer der også snart et billede på af undertegnede. 

mvh

Henrik

Virtualhelp - gode outsourcede virtuelle assistenter - http://virtualhelp.dk/

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 32
Fra  Virtualhelp.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker

Det vil jeg kigger nærmere på.

mvh

Henrik

Virtualhelp - gode outsourcede virtuelle assistenter - http://virtualhelp.dk/

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte for at gøre siden mere troværdig, at der kunne være billeder af dem som er pa og med en kort beskrivelse af deres baggrund og evt link til deres linkedin?

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 32
Fra  Virtualhelp.dk Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det vil være en god ide.

Men dog lige nu har dog ikke en stab af faste medarbejdere jeg bare kan klaske på websitet. Senere vil det være muligt.

Jeg hyrer nye medarbejderne efter de kvalifikationer som er efterspurgt af kunderne.

Virtualhelp - gode outsourcede virtuelle assistenter - http://virtualhelp.dk/

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)