Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Places og Adwords. - Få map når man søger på min firmanavn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Fra  www.AlphaGeek.dk Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino, jeg prøver lige igen.

Jeg vil mægtigt gerne have et map når man søger på vores webshopgoogle. Men det er som om det ikke helt virker. 

Jeg har sat google places op, men der kommer stadig ikke noget frem når man søger på AlphaGeek. 

Jeg har oprettet places med en mail og henviser til en anden  (vores info mail). Hvilken en skal jeg så bruge i Adwords når jeg laver Local ad extensions? 

Er der ellers nogen der har nogle gode råd? 

Køb sjove, skøre og smarte gadgets billigt her hos www.alphageek.dk! - Super hurtig fragt og et KÆMPE udvalg

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 103
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht din Brand søgning, så kan jeg ikke umiddelbart se nogen duplikater, hvornår har du fået verificeret virksomheden i local / places? 
Det ser osse ud til at din places er tilknyttet din Google+ profil, så er dig svar skyldig. Måske der er andre der kan se fejlen? :)

Mht. Adwords:  

Er 99% sikker på at du skal bruge samme email fra din places profil til adwords. Altså du skal bruge den mail som du har oprettet places med. 
- Når du er inde i annonceudvidelser beder den om en mail som er brugt til Google Places - deraf tilknytningen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til Adwords kan du sagtens have din Adwords på én konto og din Places på en anden. Når du så i Adwords opretter din Placeringsudvidelse skal du bruge login oplysninger til din Places konto :)

Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Fra  www.AlphaGeek.dk Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik den verificeret for cirka 1,5 måned siden.

Jeg har også oprettet mine local ad extensions med den mail jeg har oprettet places med.

Jeg må kigge lige nærmere på det. Ellers mange tak for jeres svar :)

Mvh Jakob.

Køb sjove, skøre og smarte gadgets billigt her hos www.alphageek.dk! - Super hurtig fragt og et KÆMPE udvalg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)