Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Jeg skal holde en fest og har 1000 spørgsmål!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg håber virkelig at I kan hjælpe mig en lille smule, for er lidt forvirret.

Jeg skal som sagt holde en fest og jeg har hørt, at personer under 18 år (16+) godt må lukkes ind på stedet (En bar/diskotek). Hvis bare der er gæsteliste, armbånd som adskiller dem fra de andre, så de i baren kan se at de er under 18 år. Er der nogen problematik i det evt.?

Og mht. til alkohol, der er jeg også lidt i tvivl. Hvad må man lovmæssigt servere for dem under 18 år. Har før været til 16+ fester og der har været mokai, brezzere og øl osv. (Altså lette drikke). Er det lovligt at sælge det til dem under 16 år?. Håber der er nogen som kan sige god for det eller evt. om jeg er HELT forkert på den. 

Og så skal jeg også høre, om der en person herinde, som kan sætte mig i forbindelse til en dørvagt/vagt, som kan levere en god pris til min fest? Det ville være perfekt, hvis der var nogen som kunne svare på nogen af alle mine spørgsmål. Big Smile

Mvh. Alexander

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

bare lige for at være helt med - Du skal holde en privat fest, hvor du skal sælge alkohol til gæsterne - eller hvordan hænger det sammen?

Fra Vanløse
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Fra  Dinbar.dk Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er forskellige regler når der er tale om privatfest eller fest på en bar/diskotek så som majbrit skriver bliver du nød til at komme med lidt mere info om festen :)

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Tak for dit svar..

Jeg skal som sagt holde det på en bar/diskotek. Men jeg holder den som privatfest, da der er gæsteliste osv. :-)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er 100% en privatfest. Det er mig som holder den og ikke diskoteket/baren. :-)

Jeg kender ALLE som kommer. De er inviteret af mig og alle vil blive registreret med navn og cpr-nummer. 

Har læst mig frem til, at hvis det holdes privat, så må der godt foregår salg af alkohol til dem under 18 år og altså ikke udskænkning? Har jeg misforstået noget. 

Men tak for svarene! 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)