Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så fik jeg endelig CVR som umyndig!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 138
Fra  Snæver Media IVS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nu kommer der lige en lille jante-tæsker fra min side af.

Efter mange måneder med venten og opkald frem og tilbage til Statsforvaltningen, så fik jeg endelig mit CVR nummer som umyndig og under 18 år! Jeg er utrolig stolt og i dag har jeg kunne slå dørene op for min helt egen virksomhed, hvor jeg opsætter hjemmesider og webshops samt laver grafisk design.

Jeg kunne utrolig godt tænke mig at høre, om der var nogle af jer da havde lidt feedback til min nye hjemmeside? Det ville jeg i hvert fald blive utrolig glad for!

Ha' en god dag!

http://snaevermedia.dk/

Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kasper - jeg har ingen forstand på hjemmesider - men at du har fået dispensationen er super godt gået og i sig selv et bevis for at der er stof i dig. Det kræver en ansøgning som statsamtet tror på, og den anerkendelse skal du labbe i dig og tage som din bedste fødselsdagsgave i dag

GODT GÅET

venligst John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 100
Fra  ByD Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og så på din fødselsdag ;) Stort tillykke både med fødselsdagen og din virksomhed!

Din hjemmeside ser fin ud :) Nu laver jeg selv mine websites, men jeg kunne forestille mig at dine fremtidige kunder gerne ville se lidt af hvad du kunne lave. Måske du skulle tilbyde en hjemmeside til meget lav pris så du kunne få nogle referencer :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med det - og fødselsdagen Kasper. Det var også på tide. Alt held og lykkke med Snæver Media!

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 138
Fra  Snæver Media IVS Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for alle de pæne ord, det varmer rigtig meget! Jeg skal helt sikkert have skaffet mig nogle referencer jeg kan vise frem, så det er klart, at jeg her i starten vil lave tingene lidt billigere end jeg hvad jeg tænkte mine priser skulle være!

Uden alt det gode læsestof her på Amino og regnskabsprogrammet Dinero havde jeg været fuldstændig fortabt - at der er så stort et community for iværksættere der hjælper andre iværksættere er virkelig en god hjælp for alle parter!

Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!

Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.
Først og fremmest stort tillykke med succesen!
Jeg er i selv, i samarbejde med en kammerat, i opstartsfasen af en ny webshop. Min kammerat og jeg er begge kun 17 år, men vi er meget interessede i at blive registreret med CVR-nummer.
Ville det være muligt for os at få lov at se den ansøgning du sendte statsamtet? Det ville hjælpe os meget, men det er selvfølgelig helt i orden, hvis du helst vil undlade

Jeg kan kontaktes via PB her på amino, eller du kan smide mig en mail på dnielgkk@gmail.com

På forhånd tak,
Mvh Daniel


Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 138
Fra  Snæver Media IVS Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel,

Tusind tak skal du have! Selvfølgelig vil jeg fortælle hvad jeg gjorde, jeg er meget villig til at hjælpe andre i den situation jeg selv har stået i!

Jeg skyder lige en mail afsted til dig senere, når jeg er hjemme fra skole. :-)

Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4213
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er fandeme godt gået Kasper Snæver Yes

Held og lykke med det.

Kan du her på Amino måske fortælle lidt om hvordan det går Wink

F.eks. hvad synes du der gik godt og hvad gik mindre godt???

Hvad synes du der var godt en iværksætter kunne inden sin opstart ?

Og så har du oven i købet interesseret dig længe for i værk sætteri

ti, 06 jul 2010: Meldte Snæver sig ind i Amino

STORT HELD OG LYKKE !!!!

Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 138
Fra  Snæver Media IVS Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Det er fandeme godt gået Kasper Snæver Yes

Held og lykke med det.

Kan du her på Amino måske fortælle lidt om hvordan det går Wink

Tusind tak skal du have, Ib!

Men jeg synes det går rigtig godt, er meget overrasket over hvordan lanceringen af min hjemmeside til min virksomhed blev modtaget blandt folk. Selvom det "bare" er endnu en hjemmeside til en virksomhed som hovedsageligt beskæftiger sig med hjemmesider kom der alligevel i følge Google Analytics hele 294 unikke besøg på første dag, og folk i mit netværkTwitter skrev at de glædede sig til at se den og efterfølgende skrev de også et tweet, hvor de linkede og der kom desuden også tre henvendelser den første dag. Det var over alt min forventning og jeg er lidt stolt!

Hvis man er under 18 år og venter på at få taget sig sammen til at få skrevet en ansøgning til statsforvaltningen om godkendelse, så er mit råd at man bare skal få det gjort med det samme. Jeg ventede lige under 4 måneder på svar, men det var også kun fordi, at jeg fik det lavet til en hastesag. Ellers havde jeg nok stadig ikke hørt fra dem. Men jeg vil også råde til at få lidt styr på alle de regler der er i forbindelse med opstart af virksomhed. Havde jeg ikke haft Dinero ved min side var jeg fuldstændig fortabt, jeg synes at alt det med moms osv. er en jungle at finde rundt i, men heldigvis er der også utrolig meget hjælp at hente her på Amino, som har en utrolig høj kvalitet.

Jeg har længe interesseret mig i iværksætteri, jeg oprettede min Amino profil i forbindelse med den første hjemmeside jeg åbnede. Det var en nyhedsblog som stadig kører lidt (dog ikke så meget mere), hvor jeg skriver om nyheder inden for den teknologiske verden. Jeg har lagt mange sponsorerede indlæg op i tidens løb, så det har også givet mig en god indtægt og givet mig endnu mere blod på tanden, for at tjene penge online.

Igen - tak skal du have!

Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)