Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Twitter? Hvordan? hvor?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Har nu prøvet i et godt stykke tid at få det her Twitter til at virke, men har se mig nødt til at spørge alligevel.

Jeg ville gerne oprette en erhvervs profil i Twitter for Masoja, men det ser ikke ud som jeg kan, men så undrer jeg mig bare over at så mange andre kan?

Jeg synes Twitter er lidt kringlet... men hvis der er nogen der kan hjælpe mig, ville jeg være meget taknemmelig!

Med venlig hilsen

Christina

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Twitter er et rigtig godt medie, når man først er kommet i gang.

Start ud med at følge 200-300 personer inden for den branche du befinder dig i. Herefter kan du svare på lidt tweets fra dem og selv begynde med dine egne inputs på twitter.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Herning
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Fra  Jesper Mikkelsen Fotografering Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg købte "Iværksætter til jeg dør 2,0" (inkl. E-pusher papirbog og Amino plus medlemskab), fulgte der en e-bog med om emnet...

"Twitter for virksomheder", hedder den, skrevet af Atcore (linkhttp://atcore.dk/ebook/produkt/twitter-for-virksomheder/)

Jeg har ikke læst så meget i den ende (har skimmet det meste) og det virker som en god deal den også var med...

Der var også nogle andre, samt nogle der kan hentes gennem plus-medlemsskabet. Så alt i alt synes jeg det var en god deal, til 290 +moms, som du kan overveje.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)