Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Motivation haves, ønskes webshop Niche ide :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er motiveret og super klar til at arbejde for at skæbe min plads i den store e-verd.
Motivationen er optimal, men mangler "bare" at definere mit mål i denne spændende e-verden."Hvad skal jeg sælge i min webshop"

Jeg har selv 3 niche ide, men desværre tror jeg markedet er for lille til det i Danmark.

Jeg er "høj" mand 185cm, og har special problemer med finde passende overtøj i normale butikker. Jeg har derfor en ide med sælge tøj med ekstra længde til høje mænd.
Men noget siger mig markedet er for lille i Danmark (ikke mange søgninger ifølge google søgeordprogram). Det andet problem er mode skifter MEGET hurtigt, så der stor risiko for brænde med tøjet ingen vil have !
Jeg kan selvfølig prøve finde tøj som ikke går ud af mode, men profiten er nok meget lille der!


Den 2. ide, er at starte med sælge hus dufte. Dufte som vil skæbe god stemning, og gæsterne vil blive glæde. ..Men problemet er her Ikea allerede sælger dem billigt!


3. ide er Legetøj indenfor hjernegymnastik


Så har jeg længe haft drøm om at skæbe en handelsplads som er bedre end Trendsales. Men ved ikkehvordan jeg kan tjende penge ud af den.

Har i nogle niche ide, i vil dele med mig og andre ?
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Det er altid godt med unge sultne entreprenører, det er hvad landet har brug for! Hvad er din faglige baggrund? Hvilke områder spænder din erhvervserfaring over? Er du studerende? Disse spørgsmål bør offentliggøres inden, man kan rådgive dig. 

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

185 cm er da ikke specielt højt? Er selv 186 og har aldrig haft problem med at finde passende overtøj det steder jeg kommer :)

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er nok så høj, men har laang overkrop i forhold til normale folk ;)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Motivation. Jeg synes det lyder som nogle spændende forslag til en webshop du har der..

Jeg ville ku bidrage med lidt inspiration og forskellige idéer til selve opstartfasen. Du er meget velkommen til at sende en privatbesked hvis du har mod på det :-) Hilsen Martin, Greve Strand

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Der vil altid være konkurrence - gør det bedre og gør det federe, så skal du nok få succes! :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan starte med at åbne for private beskeder.

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Så har jeg åbnet døren for private beskeder .
I er hjertelig velkomne til sende mig pb
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilken af de nævnte ideer, synes i jeg burde arbejde videre med .
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Og den sidste ønske jeg har er Hjem dekoration produkter..
Wall stickers, gardiner, sjov lagner,ure.. Mv
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)