Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underside ranker bedre end forside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 26
Fra  www.uretiltiden.dk Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har et site, hvor min forside ikke længere bliver fundet via google ved søgninger på sidens navn. Indtil igår kom forsiden frem som den øverste, men nu ligger en underside til mit site istedet højest. Det er ret underligt, da mit websites navn eller keywords ikke indgår på den underside, der kommer frem og der er stort set intet indhold på den underside. Undersiden ligger på samme placering som min forside plejede at have.

Er der nogle, der har et bud på, hvorfor dette problem pludselig forekommer og hvad man kan gøre for at løse det? Jeg synes det er ret underligt, eftersom undersiden slet ikke er relevant for den søgning, der bliver fortaget. Jeg har prøvet at lave "site:www.eksempel.dk"-søgningen og min forside er stadig indekseret, så vidt jeg kan se, så hvorfor kommer den ikke frem, når man søger på sidens navn?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan være mange forskellig grunde til, at en underside ligger højere end din forside.

Umiddelbart ser din side meget ny ud, så det kan i første omgang være fordi dine rankings ikke helt er faldet på plads i Googles index. Der kan ofte gå et stykke tid, før dine placeringer indfinder sig og deres placeringer ligger stabile. Dette er også kendt som Google Dance.

Der kan som sagt være mange årsager, men vent eventuelt et par uger, og se, om det ikke er denne forklaring.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 26
Fra  www.uretiltiden.dk Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo,

Tak for dit svar :)

Det er ikke den side, jeg linker til i min signatur, der er problemet, men den anden side er også meget ny, så jeg tror jeg vil give den lidt tid og se om min forside dukker op igen. 

Findes der nogle tips til at dette sker hurtigere?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)