Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første måned med affiliate*

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu været partner på Euroads i godt en måned nu, men har oplevet at Euroads nupper mine leads :O, kan der være nogen specifik grund til dette? Btw, nogle  råd til at forbedre indtjeningen? . Mvh. patrick

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg følger lige med her ;-) 

Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey :-)
Der er en god grund til dette. Nogle af de leads du leverer er ofte dubletter, hvor de simpelthen fjerne de "negative" leads, inden udbetaling. Det kan godt snige sig op på 5-10% pr. måned.

Råd til at forbedre indtjeningen, smid mig en mail på rasmus@mediadevoted.com, så kan det være jeg kan hjælpe. Det kræver lidt info om dine medier du bruger.


Ser frem til at høre fra dig.

Mvh.

Tilmeldt 18. Dec 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 06:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke bare 5-10 %, på et tidspunkt blev alle mine leads fjernet igen (100 %) da måneden var slut...! Jeg har skruet kraftigt ned for EuroAds af samme grund. I øvrigt super flot første måned. Tillykke med det Yes

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger deres surveys på fx. facebook og du har mange under 18 som deltager, så vil du få fjernet alle disse lead + de mange "anders and" leads, som ofte kommer fra den målgruppe.

Mvh

Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, har du evt. en facebook profil jeg kan skrive til. Det er lidt lettere at kommunikere :) Mvh. Patrick

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)