Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billetpriser i biografen

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Tak for et godt(inspirerende) forum.

Jeg går og pudsler med lidt ideer vedr. film/biograf m.m. Det kan nemlig efter min mening hurtigt bliver en dyr fornøjelse, for en familie på 5, og tage en tur i biografen.

Er der nogle er jer, som ved hvordan en biograf bliver "aflønnet" ? Mine tanker kredser om, de selv kan bestemme priserne på deres billetter, eller om billetprisen er "dikteret" fra fx. Nordisk film?

Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Biograferne fastsætter selv deres billetpriser. Det er ikke lovligt for f.eks. distributører, at gå ind og kræve en bestemt billetpris.

Mange hilsner
Mikkel

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Petersen:

Hej med jer.

Tak for et godt(inspirerende) forum.

Jeg går og pudsler med lidt ideer vedr. film/biograf m.m. Det kan nemlig efter min mening hurtigt bliver en dyr fornøjelse, for en familie på 5, og tage en tur i biografen.

Er der nogle er jer, som ved hvordan en biograf bliver "aflønnet" ? Mine tanker kredser om, de selv kan bestemme priserne på deres billetter, eller om billetprisen er "dikteret" fra fx. Nordisk film?

Som skrevet fastsætter biografen selv prisen, men de har jo nogle udgifter. Ansatte, leje af film, vedligheold af lokaler og udstyr, strøm, varme, Dankortterminal, mv.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svarende. - det var lige hvad jeg manglede.

 

God dag

VH

Morten

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  Luttermann Design Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Da priserne er forskellige fra biograf til biograf, så må det jo være noget de selv vælger.

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Petersen:
Det kan nemlig efter min mening hurtigt bliver en dyr fornøjelse, for en familie på 5, og tage en tur i biografen.

Det har du så fuldstændig ret i. Sidste gang — og vi er kun en familie på 4 — endte vi med samlet at betale lige omkring 600 kr.

Det er altså MANGE PENGE for 1, 5 times fornøjelse.

http://brokop.com/

Fra Aabenraa
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brokop.

Præcis - det er en høj pris - Men som Kristoffer skriver, så har de mange udgifter som skal betales.

men alligevel... Det er en stor udgift når og hvis man ønsker, at invitere familien i biffen.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun gentage det der blev sagt. De fastsætter prisen selv, dog er det mere dyrt det ene sted end det andet, fordi der er noget der hedder omkostninger for mad arbejdskraft, strøm, husleje mm.

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja ja ja. Jeg forstår og jeg brokker mig ikke over at de skal betale deres udgifter.

Det gør mig bare ked af det, at vores samfund er skruet op i så højt et niveau at biografens faster udgifter åbenbart er så gigant-voldsomme at vi skal betale så mange penge for fornøjelsen, at vi er nødt til at kaste håndklædet i ringen og sige; 'jamen, så kommer vi bare ikke af sted' = så tjener biografen ikke de penge.

http://brokop.com/

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Luttermann:
Da priserne er forskellige fra biograf til biograf, så må det jo være noget de selv vælger.

Jeg kan nu ikke se den store forskel på priserne i københavnske biografer.  Hvis det er som I siger er det jo lidt mærkeligt at der ikke findes lavpris biografer - 

I øvrigt er Danmark udnævnt til at have verdens dyreste biograf billetter.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)