Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej Nogle der har gode ideer eller råd.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg er en ny og ung iværksætter, har meget gå på mod og god til at komikere med folk. 

Jeg går med en del ideer og undersøger dem. Jeg syntes når man så er på rette vej, så kommer der modgang til, at ideen ikke er så god.

Men prøver stadigvæk og lave research på min idë og se om man kan udrette noget.

Nu var det fx inde for tøj branchen, og den er ikke lige til at komme ind i.( Mærker )

Tænker om der nogle der evt har en ide eller mangler en og starte en ide op med ? 

Eller har nogle gode råd til mig (noget inspiration) :) 

God dag..

Mvh


Ian M  

Fra København
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ian, velkommen til!

Jeg synes det man hører ofte, er at fokusere på at løse et problem man selv er stødt på, inden for en niche som man interesserer sig for. For har man ikke interessen, så bliver det en sej omgang, og er det inden for en niche man kender, så har man allerede et forspring.

Har du noget du går op i, det kan være alt en sportsgren, interesse eller hobby?

- Asger

Ps. jeg ville ændre overskriften til noget mere specifikt - så vil du få flere svar :)

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lan velkommen til iværksætter eventyret for det første så skal du være klar på at det er en rutsjebane tur du kommer på, der op og ned ture. Mit første råd er at ladevær med at spørger mor og far og tæt familie om hvad de synes om dine ideer, de er i verden til at beskytte en, og de føler sikkert risko i iværksætter livet (ville jeg tro uden at kende dem) det er sådan fler tallet af danskerne har det. Men find et projekt du har interessse i, noget du brænder for, så er  du ihvertfald på den rette vej.. 

Velkommen til eventyret, husk hvis man kan drømme det så kan man gøre det, alt held og lykke :) 

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej tak for din kommentar . Er igang med og løse problemet . Det bare svært og finde de rigtigte Levrandør som vil lade en få de rigtigte brands ;-)
Men tak for det
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten . Tak for svaret og forstår 100% hvad du skriver ;-)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)