Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hejsa! - Teenager søger hjælp! (Igen)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle Amino'er igen! 

Eftersom sidste gang jeg fik hjælp fra jer gik rigtig godt ville jeg gerne stille et nyt spørgsmål og håber at høre fra jer. 

Jeg ville gerne høre hvordan man vedligeholder en købers interesse for et produkt? 

Jeg ved ikke helt hvordan jeg selv skal svare på spørgsmålet, ville gerne høre fra jer. :) 

Tusind tak på forhånd!!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kazooki:

Hej alle Amino'er igen! 

Eftersom sidste gang jeg fik hjælp fra jer gik rigtig godt ville jeg gerne stille et nyt spørgsmål og håber at høre fra jer. 

Jeg ville gerne høre hvordan man vedligeholder en købers interesse for et produkt? 

Jeg ved ikke helt hvordan jeg selv skal svare på spørgsmålet, ville gerne høre fra jer. :) 

Tusind tak på forhånd!!

Hej Kazooki

Det kommer først og fremmest an på hvad slags produkt det er, men som tommelfinger regel er det at skabe en værdi for kunden.

En idé kunne også være at have et nyhedsbrev kørende (kræver kundens aktive accept) ca 1-2 gange om måneden, der løbende husker dem på produktet og fortæller om hvorfor det er godt.

Mvh. Fredskov

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Projektmageren skriver, så skal du sørge for at oplyse din kunde om den værdi dit produkt skaber for kunden.

Hvis kunden ikke føler at de får en værdi ud af dit produkt - så har du tabt kunden.

Fra Viborg
Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 18
Fra  Fineprice I/S Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke konkret hvad du sælger, men hvis du vil have tilbagevendene kunder skulle du måske personlig gøre dit salg.

Altså skabe en personlig forbindelse mellem dig og kunden, altså dit image kan gøre vidunder. 

Folk vil gerne købe varer fra en de stoler på og har et "forhold" med. 

Det kan næsten kun bruges ved personligt salg, så hvis du sælger online kan det godt blive svært. 

Mvh. 

Lucas H

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)