Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KlartilBolig.dk - Hele Danmarks Bolig Forum

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i alle Amino'er

Jeg har lavet et bolig debat forum og resource website: www.klartilbolig.dk , og jeg kunne rigtig godt tænke mig noget konstruktivt feedback.

Jeg ved godt der findes et par andre boligdebat fora på nettet, men efter at have fået en del forespørgelser på et boligforum, samt at jeg selv har surfet rundt på nettet, bare for at finde ud af, at de boligfora der nu engang findes på nettet ikke var helt så synlige, så mente jeg absolut at der var et behov.
Jeg har store ambitioner med bolig forummet og forventer at der bliver lagt en hel del energi i markedsføringen fremover, men som nogle af jer måske selv kender, så når man har brugt meget tid på et projekt så kan man komme til at 'misse' de helt åbenlyse 'problem stillinger' eller 'justeringer' og det er bl.a. det jeg har brug for at få kigget på. Wink
Jeg mangler et par små justering samt noget søgemaskinoptimering, men ellers er projektet klart som det er.

Jeg håber i alle har noget spændende feedback.

På forhånd tak

Anders Olsen
Ejer: www.atmedia.dk
http://www.klartilbolig.dk

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt feedback her...

Først tillykke med sitet selvfølgelig :)

Hvis jeg skal sætte et en finger på noget - ville det være din alignment, a.k.a. "opstilling på linier"...
Jeg kan se at tingene står i tabeller, så alt teknisk set er på linie. Problemet er bare at det er de ikke visuelt. Bl.a. tekster som "annonce", skubber billederne ned i vilkårlig højde, hvilket er lidt forstyrrende for øjnene.
Så indram dine annoncer med en bar der fx står annonce i, så ville det spille - efter min mening.

Den nederste tekst svæver lidt for sig selv, og de 3 store billeder hænger for sig selv, og lader et stort stykke til højre for dem være åbent.

Synes helt sikkert, at jeg visuelt kan se potentialet i det, hvis du får skabt noget mere ro på selve sitet.

Visuelt kan man dog ikke helt se at forummet hører til dit site, jeg ville bruge de samme farveniveauer, overgange... for at skabe en synergi.

Ellers fedt nok - keep up the good work - Held og lykke :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Tak for dit hurtige feedback. Smile

Jeg forstår hvad du mener med alignment og selvom det måske 'bare' er en mindre detalje at tilpasse det i tabellerne, så synes jeg også det er vigtigt at det visuelt hænger sammen... så det vil jeg lige få justeret.

M.h.t. billederne til højre, så har jeg tænkt på at lave det mere 'reklamesøjle' agtigt, som du også skriver, kapsle det ind i en ramme så det passer mere ind i designet.

Jeg er ikke helt med på hvad du mener med at den nederste tekst hænger lidt for sig selv, og de tre store billeder hænger lidt for selv... men måske man kunne lave lidt mere indramning af teksten, så den var lidt mere afballanceret i forhold til menu'erne øverst... det leger jeg lige lidt med.

Jeg kan helt klart godt forstå hvad du mener med brug af farver til forummet... selvom jeg synes farverne er fine og godt afballenceret, så passer de slet ikke sammen med forsiden, og det er ikke umiddelbart til at se at der er nogen sammenhæng. Jeg har rent faktisk brugt lang tid på at finde et farvetema der kunne bruges, men hver gang kommet til den konklusion at det var bedst at bruge de samme farver som på 'forsiden'... så det vil jeg lige ordne, en gang for alle. Big Smile

Endnu engang tak.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg var lige inde og tage et meget meget hurtigt kik - og klikkede på debatforum, og klikkede på tråden Salg af bolig. Så fik jeg en rød bjælke, hvor der står "Beklager - du har ikke tilladelse til denne funktion. Hvis du ikke er logget på, så gør det."

 

Det er ikke en særlig heldig formulering. Jeg vil måske prøve, med "Hvis du ikke er logget på, kan du gøre det her" og så lave et login link.

Nuværende formulering er en anelse kommanderende, som nogle vil blive sure over. Bare en detalje.

 

Nightfall

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)