Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der marked for legetøj ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ønsker sælge legetøj, ukendte gode mærker fra udlandet. Legetøj er begrænset efter de r indenfor bestemt genre.

Er der marked ?
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vel marked for alt hvis man bare kan finde ud af at sælge og om det er noget folk vil ha og bruge.

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror helt sikkert der er et marked for legetøj, men det kommer jo også lidt an på hvilket legetøj du vil sælge.

Der er dukket mange legetøjs-webshop's op med overraskende tilbud, så det gælder om at have en unik webshop med gode produkter til fair priser.

Jeg er f.eks. indehaver af www.Legetoejsbutikker.dk - Hjemmesiden er en online guide til legetøjsbutikker og webshops i Danmark. Her kan du evt. få et overblik over det andre legetøjs sider tilbyder.

Mvh. Lasse

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har brug for lidt råd. Jeg ønsker starte webshop med legetøj, indenfor legoklodser, eller klodser som kan sættes sammen.

Men har svært ved se om det er nok at tjene penge på....måse udvider jeg den lidt mere..

Men alligevel kan man live af kun sælge legetøj...(har lagt mærke til nogle legetøjs webshop er begyndt sælge tøj,barnevogne)
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

der er næppe ret mange webshops man kan leve af fra start. Men med hårdt arbejde, vedholdenhed bla, bla så kan det måske lade sig gøre. Dog er det en hård branche med spillere som toys'r us, br, med flere. Hvis flertallet gør som mig så er det op ad bakke for dig. Jeg chekker normalt toys'r us, br, bilka for det jeg skal bruge.

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan hvad man vil ja i starten vil du nok ikke tjene store penge. men lad os tag en som coolshop han startet kun med 1 ting og idag ja er der sindsyge mange forskellige ting man kan købe der inde. og det samme med nicehair han startet med at sælge ting på blå avis og det og idag ja kæmpe stort firma.

Fra Svendborg
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg har en "af de mange" webshops med legetøj, og må sige det er et "hårdt" marked. Om der er et marked for det afhænger helt af hvilket legetøj du vil sælge, og om du kan tjene penge afhænger jo af rigtig mange ting. Den type legetøj jeg sælger (pædagogisk udviklende i høj kvalitet) er forholdsvist dyrt og ja der er bestemt et marked, men vi er MANGE om buddet, og det er ikke nok at "kunne" det hele, man skal være knalddygtigt til det hele. Hvis det er mee "kina legetøj" er avancen sikkert større, men tror der er lige så mange om buddet også mange af de helt store butikker.

Jeg kan virkelig anbefale dig at gå efter en niche, og ikke forvente at du kommer til at tjene penge fra start, med mindre du har en mase penge du kan spytte i så du kan lave massiv markedsføring fra starten.

Du er meget velkommen til at tage fat i mig, hvis du vil have en ærlig sparring omkring markedet :-)

De bedste hilsner,

Karen

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Karen, jeg har sendt en besked til dig .

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)