Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor afsættes varepartier med kvalitetsvarer bedst?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger et godt sted at afsætte varepartier med kvalitetsvarer og ikke "Kina varer", som jeg oftest synes man ser varepartier over. Er der nogen herinde der kender til nogle steder der reelt bliver besøgt og dermed var en potentiel mulighed?

Har forsøgt herinde samt i grupper på Facebook, men det går lidt trægt - særligt når "interesserede" skal svare tilbage Sad

 

Fra Haderslev
Tilmeldt 3. Jun 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Smid mig en mail på emil@trademen.dk og så kigger jeg på det.

De bedste hilsner
Emil Schmidt
Trademen 

Find spændende varepartier hos Norcap Wholesale ApS!

Fra Ishøj
Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Ønsker du kun afsætning på e-markedet, eller planlægger du fysisk forretning?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Har netop sendt dig en mail med info i :)

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Jadall Accessories Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .. hvad er det du skal af med ? måske du kan sende en maill med mere info til johnny.dall@gmail.com 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo svært at vejlede, fordi kvalitetsvarer kan omhandle mange ting..

Såfremt du har indkøbt dine produkter til den rette pris, så kan det altid afsættes. Om du så skal på DBA, kræmmermarked eller noget helt tredje, det vil afhænge af produktet. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det omhandler havelamper/bedlamper fra en kendt dansk producent.

Med kvalitetsvarer, så mener jeg "generelt" mærkevarer, og ikke noget billigt Kina produceret halløj, som det oftest er, man støder på der hvor folk sælger varepartier. Forbinder ikke almindeligvis waterspeakers, smykker til 2 kr, blackmasks og deslige som kvalitetsvarer og det er oftest sådan noget man ser blive handlet de steder. Skal dog ikke forstås som om der er noget galt med den slags produkter, det er bare en helt anden verden.

Det jeg godt kunne bruge var et sted hvor man kunne afsætte partier af varer, hvor almenheden normalt kender til mærkerne - kan være hvilket som helst mærke. Lad os tage sådan noget som ægte mærketøj, designermøbler eller køkkenartikler fra kendte producenter, belysning fra kendte mærker, elektronik fra kendte mærker - sådanne varer. Synes der er mangel på afsætningsmuligheder indenfor de områder - eller så kender jeg dem bare ikke endnu :)

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)