Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og Ros af helt ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Først vil jeg sige rigtig mange gange tak til alle dem der har hjulpet med spørgsmål og svar, det er nu lykkedes at stable en virksomhed på benene. Det skal i have stor tak for!

Vores virksomhed sælger primært mekaniske ure og er udelukkende internet baseret.

I må meget gerne komme med noget ris om ting der evt. kunne gøres bedre samt gøre os opmærksom på fejl og mangler. Det er jeg sikker på at der er nogle erfarne herinde der kan hjælpe os med!

Hjemmesiden hedder www.ditur.dk eller www.dit-ur.dk

på forhånd tak!

vh.

Mikkel Dissing

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Problemer med computeren ? Har du brug for Computer Hjælp ? Så læs mere hos os.

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar! Ja det var nok en meget god ide at få styr på det.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Ordet "mekanisk ur" er det noget folk søger på, siden i har valgt at kalde urene/kategorien det?.. personligt har jeg ikke hørt udtrykket før.
Du bruger mange steder ord som "uret har gangreserve" eller "chronografen".. prøv at bruge ord som kunderne ville bruge når de søgte på Google i stedet for.
Ligesom jeg på min side vil skrive "plasticpose med hank" i stedet for at skrive "LDPE 50 my med lapforstærkning".

Jeg går ud fra du stadig er ved at lave tekster, kan se de er ens eller mangler nogen steder.

Det er nogle fine beskrivende tekster i har under information - måske når i er to ejere med samme efternavn, man lige kunne nævne om det er fordi i er brødre, fætre eller noget andet?

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Mange tak for dit svar.

Det er helt sikkert noget jeg vil overveje. Mekanisk ur, bliver nok svært at erstatte, også fordi det i princippet tilskriver værdi til produktet. Ligesom hvis man skrev 18 karat guld eller lign.

Men ingen tvivl om at det er en rigtig god pointe.

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Fin side, tillykke med det.

Der er nogle småting i skal have kigget på.

1. Ved checkout skal "Returning customer?" oversættes til dansk samt de andre ting når man så trykker på linket.

2. Jeg har problemer med at kurven ikke opdatere hvis jeg tilføjer produkter til kurven, det sker kun hvis jeg er helt inde på produktet. Kun testet i Chrome.

3. Sender i til alle de lande der er mulighed for at vælge ved checkout? Prøvede nogle forskellige, og det ville den ikke rigtig. Fjern dem hvis de er overflødige.

4. Jeg vil anbefale jer at kigge på noget pop up boks når man har lagt et produkt i kurven. Altså en boks der spørg om kunden vil gå til checkout eller forsætte med at handle. Det skabte i hvert fald bedre konvertering for CheapGear.dk

Det var lige hurtig de ting jeg stødte på. Udover ovenstående synes jeg det ser ud til i er kommet rigtig godt fra start.

Held og lykke med det.

Mvh.

Nikolaj


Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

vil anbefale korrekturlæsning. I hvert fald tiltrængt under "Om os".

Held og lykke med siden.

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nydeiig side. Jeg synes i mangler et logo :-). Når jeg resizer browservinduet kan jeg se siden tilpasser sig, men hvis browservinduet er ca. 750px (og derunder) bredt, så bliver siden blank. (Har kun testet i Safari)

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Fra  Himmelblaa.dk // Bluehorizon.dk Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Tillykke med din shop. Den ser rigtig flot ud. Her er mine kommentarer:

1. Beskrivelse under dine produkter kan jeg ikke se med mindre scroller ned på min macbook. Måske du kan sætte dem i venstre side under tilføj til kurv. Der er i hver fald plads nok.

2. Link i bunden af siden "Prisgaranti", "Levering..." og "sikker betaling" til dine Informationer > undersider.

3. Linierne på dine info-undersider bliver ret lange og siderne kan godt virke lidt kedelige. Pynt evt. med nogle "ligegyldige" billeder der kan ombryde linie-længden.

Det er virkelig flue-knepperi, for siden er rigtig flot. Held og lykke med den.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Fra  Himmelblaa.dk // Bluehorizon.dk Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

dkchokk:

Nydeiig side. Jeg synes i mangler et logo :-). Når jeg resizer browservinduet kan jeg se siden tilpasser sig, men hvis browservinduet er ca. 750px (og derunder) bredt, så bliver siden blank. (Har kun testet i Safari)

Det gør den også i chrome og firefox. Mikkel, tjek at der ikke mangler link til nogen af dine stylesheets.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)