Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding - er ikke helt med..

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg forstår ikke helt dette, så håber nogen kan forklare mig det

- Mine konkurrenter gaveideertilham.dk og gave.dk, forstår ikke hvorfor de ligger så godt placeret på google. Hjemmesiderne er ikke blevet opdateret, deres linkbuilding er rigtig gamle og kvaliteten er utrolig ringe. Prøv evt. at tjek dem ud på ahrefs.com - forstår ikke hvorfor google penguin straffer dem

- Hvis jeg køber backlinks, fra backlinks.nu, tror I ærligtalt så at jeg kommer højere op på google.

-  Mht. backlinks, hvis jeg får linksene fra .dk domæner, så er det vel rigtige personer, altså jeg vil kunne se stigning af besøgende hvis jeg køber backlinks - og derfor mulighed for at de køber noget??

Mvh Victor 

Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Datingsider Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager, men det hjælper stort set aldrig at købe en bunke links.. De fleste backlinks den vej fra kommer via et automatiseret program, og dem der bruger det har sjældent, hvis aldrig, succes med rigtig trafik fra rigtige mennesker.. 

Lav selv nogle stærke links fra relevante sider, og skriv mere end 250 ord til hver, lav ikke links hvis du selv syntes det minder om spam det du sidder og laver. 

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Linkbuilding tager oceaner af tid, men heller lave det ordenligt fra starten af end springer over hvor gærdet ligger ned, da det tager endnu længere tid at komme videre bagefter man har købt links, og store g opdater det.

Problemer med computeren ? Har du brug for Computer Hjælp ? Så læs mere hos os.

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Det sjovt du skriver det, min alder første hjemmeside, er lige blevet belønnet med en pr på 4 jeg har ikke redigeret i den i over 2 år. Den har 3 back links og en masse doubler. Og døde links. Placering mæssigt er jeg eogsø rykket op på den. Men ikke på side 1

Personligt vil jeg ikke anbefaler direkte køb af back links.
Da der helst skal gøres så naturligt som muligt, så du ikke senere hen bliver straffet.

Hvis du køber 50 do follow back links, som bliver sat op på en uge, bliver det spam agtigt, hvorimod hvis du selv eller får et SEO firma til at optimere din SEO, bliver det flydene og mere naturligt og en mix mellem No folkow og do follow back links.

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er dit forslag så at jeg kontakter nogen bloggere, som har en vis sammenhæng med mine side, og skriver et gæsteindlæg på 250+ ord? 

For mine konkurrenter har jo nærmest 1000 backlinks, det virker rigtig uoverskueligt for mig.. lige for at være sikker: jeg får 1 backlink hvis jeg skriver et gæsteindlæg og folk klikker på linket, right? Eller hvis nu 100 personer klikker på linket i gæsteindlægget, er det så 100 backlinks?

 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor Harris:

Er dit forslag så at jeg kontakter nogen bloggere, som har en vis sammenhæng med mine side, og skriver et gæsteindlæg på 250+ ord? 

For mine konkurrenter har jo nærmest 1000 backlinks, det virker rigtig uoverskueligt for mig.. lige for at være sikker: jeg får 1 backlink hvis jeg skriver et gæsteindlæg og folk klikker på linket, right? Eller hvis nu 100 personer klikker på linket i gæsteindlægget, er det så 100 backlinks?

Et link er et link - så uanset, hvor mange, der klikker på linket, vil det stadig kun være et link.

Det er vigtigere, at du har gode links end mange. Jeg har konkurrenter, som har 162.000 backlinks fra 2.500 forskellige domænet (alle lavet naturligt!) og alligevel kan jeg ligge højere end dem på alle de vigtige søgeord.

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Backlink og besøgende til din hjemmeside er to forskellige ting.

Problemer med computeren ? Har du brug for Computer Hjælp ? Så læs mere hos os.

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så jeres råd er den hårde vej. At skrive til en masse bloggere omkring gæsteindlæg, hvor deres side har en vis relevans for min side også? 
Min side har en pagerank på 0, fordi det først er her den seneste måned jeg har arbejdet med den. Nogen som har en teori om hvornår google laver en pagerank opdatering. Den seneste kom vidst i dec?

https://ahrefs.com/site-explorer/overview/subdomains/gave-til-ham.dk

Her står der jeg kun har 4 backlinks.. Men i såfald, har jeg skrevet og linket på andre sider end de 4 nævnte! Kan se i min google analytics at jeg har faktisk 8 "referal pages" - hvordan hænger det sammen? 

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker som du har en masse spørgsmål, som du klart vil have svar på , da det virker som om, du rgitig gerne selv vil lærer det.. hvilket også er helt fint. 

I stedet for at købe en pakke back links.. så vil jeg råde dig til at købe f.esk bogen SEOLEX en god bog som er alle pengene værd. 

Der er mange gode bøger som er skrevet af rigtige dygtige folk b.la her inde fra. så får du i hvert fald en god viden.

jeg vil også gerne hjælpe dig med at besvare nogle af alle dine spørgsmål du nu, end måtte have inde for det her. 

Du kan skrive til mig på cecilie@webbuilding.dk så vil jeg gerne besvarre dine spørgsmål.. 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal aldrig købe eller bytte backlinks. Både Anders Saugstrup og jeg har et par lange tråde herinde med gode råd til Aminoer. Det er en god start

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)