Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nem løsning til at skrive afsender/modtager på pakker?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 42
Fra  Smarte Sager Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere!

Jeg er så småt begyndt at få gang i salget i på min første webshop.
Når jeg skal sende pakkerne, skriver jeg afsender og modtager på pakken i hånden. Jeg leder derfor efter en nem og billig løsning.


Har i nogle forslag?


Mvh Nicklas :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Espergærde
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 33
Fra  BrighterDay Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas,

Et par forslag...

1) Fragtbrev - manuelt. Man kan købe nogle plastiklommer til fragtbreve. De klæber på bagsiden og er nemme at sætte på pakker. Her i putter du så en manuelt printet ordrebekræftelse eller faktura - med modtager adresse, dig som afsender og en spec. af indholdet. Måske dit webshop system har en funktion til udskrivning af dette (data må jo være til rådighed i systemet).

2) Fragtbrev - automatisk udskrevet. Hvis du benytter dig af en bestemt fragtmand, som kommer og henter pakker - så har mange af dem systemer til at udskrive fragtbreve som en del af deres service.

3) DYMO - labelsprinter. Nok en lidt dyrere løsning, da labels godt kan koste lidt. Afsender adresse kan evt. laves som alm. kopi på labelsark (f.eks. 3 x 9 pr. side), som du så har liggende - det er lidt billigere end labelsprintet, men duer kun til afsender - modtagerne vil jo variere.

Hilsen Jesper

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Afsender etiketter, har jeg få trykt hos Vista print, der er flotte og billigt, og bestilte til at starte med 960 kr og fik en del rabat.

Problemer med computeren ? Har du brug for Computer Hjælp ? Så læs mere hos os.

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 42
Fra  Smarte Sager Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten :-)
Tråden du linker til omhandler en som sender et sted i mellem 150-200 pakker dagligt.
I mit tilfælde snakker vi en del mindre.

Så tænker at man må kunne finde en billig og nem løsning til at signere mine boblekuverter? :-)
Har nemlig ikke +5000 kr,- til en printer lige pt.

Mvh Nicklas

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

Prøv nu at læse tråden ordentligt i stedet for bare at læse det første indlæg Big Smile

Et af de første råd det er labelpapir fra http://www.labelpapir.dk/ 

Her kan du få 1 kasse med 1000stk labelpapir til 600kr. Det er 60øre pr stk. Det burde der jo være plads til i budgettet :)

Der bliver også anbefalet en Zebra adresselabelprinter. Jeg har ingen kendskab til dem, men en hurtig søgning på dba.dk viser at sådan en koster 800kr

http://www.dba.dk/labelprinter-zebra-tlp/id-1005541319/ 

Så igen.... læs tråden Smile

Hilsen Morten

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Morten siger er omtalte labelpapir en nem løsning, hvor du printer faktura og label på én gang.

Fåes også hos Jakodan til en fornuftig pris.

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)