Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

win-win marketing - kunden sætter prisen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer,

Tænkte lige et meget cool koncept med hensyn til salg af bøger - men kan også bruge i forbindelse med andre produkter. 

Lad kunderne bestemme prisen, fx. "Hent e-bogen - betalt det du vil når du har læst den" Hvis kunden ikke er tilfreds, så betaler man self. ikke. 

Det vil betyde at der kun er tilfredse betalende kunder - og dem som ikke betaler kan give noget konstruktiv feedback. Dem må være win-win. Især hvis man har et nyt produkt på marked, som stadig skal tilpasses lidt.

Er ret sikker på der er mange ærlige mennesker som rent faktisk ville betale. Får man noget "gratis" og man reelt set ikke behøver betale - men der opfordres til det på en god måde - så vil man nok gøre det hvis man har fået noget ud af produktet. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Knight:
Er ret sikker på der er mange ærlige mennesker som rent faktisk ville betale.

Der er også rigtig mange der er miljøbevidste, men kun 1% betaler ekstra for miljøkompensation, så deres flyrejse bliver co2-neutral, også selv om det kun er et meget lille beløb.

Jeg tror det vil blive en meget lille andel, som reelt betaler noget som helst.

Men hvis du spørger folk er deres holdning en anden, lige indtil pengepungen skal frem.Smile

---

Giv dem i stedet en tilfredshedsgaranti, hvor de skal betale forud, og så skal lave en reklamation med feedback for at få tilbageført prisen eller dele heraf.

Fra Slagelse
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en meget god idé. Et "garanti" stempel/mærke ville nok være godt - det virker på mig, har jeg erfaret :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)