Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De første skridt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Pt er jeg studerende og jeg har et deltidsjob ved siden af, men jeg har egentlig planer om at skippe deltidsjobbet, så snart mit andet projekt kommer i gang. Inden da skal jeg have en del ting til, at falde på plads. Det er lidt derfor jeg skriver herinde.

Jeg har søgt informationer andre steder på nettet og jeg har skrevet til virksomheder der laver hjemmesider, men en ting er sikkert. De skal sælge deres produkt, så jeg skal lige høre jer ad, der er nok en enkelt eller to med varme anbefalinger og goder erfaringer, hvis der er en eller to der kan svare, så vil jeg bliver rigtig glad. på forhånd tak.

2 små ting: 

En hjemmeside, som Ekstrabladet.dk 

1. Hvad koster det i kr og øre for at lave sådan en hjemmeside, få den online og hvad koster den at "holde ved lige"?  

 

2. Er der en du kan anbefale, som kan lave overstående? 

God dag.

Mvh Peter

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

"1. Hvad koster det i kr og øre for at lave sådan en hjemmeside, få den online og hvad koster den at "holde ved lige"?  "

Dette er nogle ret bredde ting at spørge om når du sammenligner med en massiv stor side som fx Ekstrabladet - Tvivler fx på at de kører på en 10 kroners Unoeuro side med den trafik de har :-)

- At holde den ved lige ? - Tænker du på at skrive nye artikler, eller er vi mere ude i at sikre evt plugins og lign bliver opdateret, backup ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan desværre ikke "bare" lave en hjemmeside som Ekstra Bladet, da der udover omkostninger til selve hjemmesiden, bliver brugt millioner hvert år på at betale "journalister" for at lave artikler, fotografer for at tage billeder osv.

Men hvis du bare vil lave en nyhedsblog - altså en meget simpel version af eb.dk med dine egne artikler, tja så kan du komme i gang relativt billigt. 

Men for at få en pris på sådan en side skal du nok gøre dig nogle overvejelser over, hvad du nøjagtigt ønsker siden skal kunne førend et webbureau kan give dig en mere specifik pris.

- Michael

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)