Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør vedr telefon tilbehør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har nu i flere dage ledt efter en leverandør, som kan levere mobil tilbehør som fx powerbank, earpods, kabler (telefon), skærmbeskyttere, reservedele, stativer/holdere eller Stylus pen. 

Derfor vil jeg høre, om i eventuelt kender et sted/firma, som levere dette. Inden i kommer med firma navne/links, skal det helst være indefor EU, da man derved ikke skal betale told/moms ved indefor andre EU lande. Smile

Tilmeldt 24. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

*Du må meget gerne sende en pb, eller en mail til Alexanderdf@live.com

Tilmeldt 29. Apr 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander_

Jeg synes du skal tage et kig på DHGATE eller Alibaba, hvor du kan finde alt dette. Det er godt nok udenfor
EU, men sådan får du altså varene billigst.

Hvis du hellere er til B2B med et europæisk firma, så er du da også velkommen til at skrive mig en PM. 

Sesus sælger mobil tilbehør, kabler, iphone tilbehør, ipad tilbehør, iphone covers, ipad covers.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 05:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander_:

Hej.

Jeg har nu i flere dage ledt efter en leverandør, som kan levere mobil tilbehør som fx powerbank, earpods, kabler (telefon), skærmbeskyttere, reservedele, stativer/holdere eller Stylus pen. 

Derfor vil jeg høre, om i eventuelt kender et sted/firma, som levere dette. Inden i kommer med firma navne/links, skal det helst være indefor EU, da man derved ikke skal betale told/moms ved indefor andre EU lande. Smile


Har du mod på at impoterer selv, vil jeg gerne inviterer dig til at kikke min tråd http://www.amino.dk/forums/t/228014.aspx#1489782

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 73
Fra  UngWebDesign Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Står du og mangler earpods - så er jeg helt sikkert din perfekte leverandør - tag et kig på det udvalg jeg har www.smartPods.dk 

Smid mig en mail kundeservice@smartpods.dk 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)