Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det lovligt at bruge ens hjem som lager ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Mors
Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået og tænkt over det med om det er lovligt at bruge ens hjem som lager lige til at starte med ? 

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle jeg da ikke mene. Hvorfor skulle det være det? 

http://www.amino.dk/forums/t/178737.aspx

 

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

JonasJ:
Det skulle jeg da ikke mene. Hvorfor skulle det være det? 

http://www.amino.dk/forums/t/178737.aspx

Hvorfor skulle det ikke være lovligt??

Jeg vil da mene, at det er lovligt. Der er bare den hale ved det, at din indbo forsikring ikke gælder dine erhvervsvarer, så derfor skal du have tegnet en ekstra forsikring.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde webshop med bage tilbehør i 2 år, og det var med lager i et værelse herhjemme. Der er jo mange udgifter at spare hvis man har pladsen;)

www.Annetteskager.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Fra  Himmelblaa.dk // Bluehorizon.dk Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jtaleb:

Jeg har gået og tænkt over det med om det er lovligt at bruge ens hjem som lager lige til at starte med ? 

Jeg bruger lige pt. mine forældres hus som noget af mit lager. Det krævede bare en udvidelse på indboforsikring, så varelageret var forsikret. Tænker du på om der kan være noget skattemæssigt omkring det?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er fødevarer, stiller det nogle krav.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilsyneladende skal man faktisk søge kommunen om tilladelse til erhverv i egen bolig - gebyrbelagt......

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Bor du til leje skal du med stor sandsynlighed have udlejers tilladelse til det. Sikkert også hvis du driver liberalt erhverv.
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Annette Rasmussen:
Der er jo mange udgifter at spare hvis man har pladsen;)

Jeg vil lige slå et slag for at man passer på med altid at tro at der er penge at spare.

Hvis f.eks du har et lille lager som fylder 2-3 reoler så vil du have meget få m2 omkostninger ved at bruge et lagerhotel. (ofte omkring 100-200 kr om måneden). Til gengæld kan det være at du spare 20-30 kr pr forsendelsen. Hvis f.eks du går ned i en pakkeboks og betaler 80 kr hos postdanmark, men du ved et lagerhotel kun betaler 50 kr for forsendelsen. Så skal der ikke sendes mange pakker før du rent faktisk spare penge ved et lagerhotel. Ligeledes kan der være besparelser ved at lagerhotellet ofte har emballage der er billigere (grundet rabataftaler) end det du selv kan købe hvis du køber 30 papkasser om måneden i forskellige størrelser.


Ydermere kan det være at den tid du frigøre fra varer og forsendelshåndteringen kan bruges til at skabe større salg i din butik eller yde bedre kundeservice.

Så hvis man lige regner lidt på det, så er der ikke altid penge at spare ved at have det hjemme.

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste det som ulovligt. Så den tager jeg på min kappe :) Det fremgår også i den anden debat, at det burde være lovligt.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)