Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har ikke noget søgefelt på min virksomheds facebookside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg har ikke noget søgefelt på facebook. Jeg vil meget gerne kunne søge efter andre virksomheder, apps m.m.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med at få det frem?

 

Der udover vil jeg gerne lave en afstemning blandt vores fans, men hvordan. Det skal vel gøres gennem en app, men eftersom jeg ikke kan søge efter en, er jeg gået i stå.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Deroppe hvor du søger efter personer kan du også søge efter andre virksomheder og apps ? eller er det den bjælke du mangler ? :)

Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er hele bjælken, jeg mangler

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker underligt :) kan du tage et screenshot af din facebook så jeg kan se ? :) du kan evt sende til min mail her

Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg faktisk fået det til at virke - efter mange forsøg. Jeg var nødt til at tilknytte min private profil som administrator. Nu er søgefeltet der, men problemet er nu, at når jeg vil installere apps, vil den gøre det fra min private profil. Har du et råd til det?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo sådan set også din private profil der ejer den :) du kan skifte mellem brugere :)

Lige under søgefeltet har jeg en boks hvor der står : "Du slår op, kommenterer og synes godt om på vegne af Christian Høegh — Skift til DNA-Solutions"

Og trykker jeg på den, skifter den brugeren over til DNA Solutions, og så skriver jeg, samt redigere på vejne af firmaet.. og ellers kan du trykke på det lille tandhjul oppe i højre hjørne, og skifte bruger der :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)