Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres mening om min hjemmeside - Halsbetaendelse.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Halsbetaendelse.dk Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil rigtig gerne have lidt feedback på min seneste hjemmeside Halsbetaendelse.dk 

Det er en informationsside om halsbetændelse, med information om sygdommen, smitte, behandling samt gode råd. Inspirationen til siden er kommet efter at jeg i flere år har været særdeles hårdt ramt.

Siden er tænkt som en affiliate side.

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

En informativ side på man sige :)
Designet synes jeg dog er en smule kedeligt, men det betyder måske heller ikke det helt store hvis man blot vil informere.

Det lugter lidt meget af affiliate, måske kan man gøre det lidt mere personligt for læseren?
I stedet for en blå knap (http://halsbetaendelse.dk/gode-raad/) til sidst, så kan man måske skrive noget i retning af:

"Her er nogle produkter der hjælper mod halsbetændelse.

Produkt1:
bla bla bla LINK

Produkt2:
bla bla bla LINK"

Fra Viborg
Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Halsbetaendelse.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for responsen....det er taget til efterretning :-)

Jeg synes måske at det er svært at gøre det særligt personligt....hvad havde du i tankerne?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Peter M:

Det er en informationsside om halsbetændelse, med information om sygdommen, smitte, behandling samt gode råd. Inspirationen til siden er kommet efter at jeg i flere år har været særdeles hårdt ramt.

Siden er tænkt som en affiliate side.

Når det er tænkt til affiliate, vil affiliate reklamer for håndkøbsmedicin så ikke være bedre end 3 bygge tilbud, eller Wupti? Jeg syntes de ting ligger lidt for langt fra sygdomme, så de passer slet ikke ind i den sammenhæng.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Er det ikke muligt at personificere dine annoncer således at de passer til emnet? Tror måske du får en ret lav click-rate, hvis annoncerne ikke er mere relevante. Jeg får f.eks. Wupti.com og byggetilbud i hovedet, og det ville måske være bedre med noget medicin?

Hvis du satser på eksponeringer er det måske knapt så vigtigt.

Derudover er der en skrivefejl i de to første linjer - virker lidt forstyrrende.

Blot mine fem cents.

Held og lykke med siden. :-)

Mvh. Chris

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet
                
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man spørge hvorfor du valgte at gøre forside tekster på ca 600 ord, og ikke 300 eller 900 ord ? Jeg spørger kun for at blive klogere.

Problemer med computeren ? Har du brug for Computer Hjælp ? Så læs mere hos os.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)