Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Som mange andre søger jeg også flere kunder.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim :-). Er godt klar over at det vil koste penge at tjene penge. Det havde vi også forventet :-). Men hvis nu vi kan gøre det bedre og lære mere omkring det bliver det nok også billigere i længden i og med salget øges :-)

Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim :-). Tak for svar. Vi vidste godt at det ville koste penge at tjene penge :-). Vi tænker bare at hvis nu vi får gjort og lærer at gøre det helt korrekt - så vil det blive billigere at tjene penge i og med omsætningen stiger :-). Igen takker jeg for dit svar. Jeg ringer højst sandsynligt til dig i morgen :-)

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Thrane:

Hej

Det koster bare penge at tjene penge. AdWords er dyrt men i en kombination af SEO virker det også hvis man gør det rigtigt.

Der er meget konkurrence i den branche du har valgt og at lave en shop er 1. step

2 step er SEO

3 step AdWords

4 step vedligeholdelse og optimering.

5 step har du prøvet ovennævnte uden succes så ring til mig på 3220 6030 og tryk 2 for salg så kan vi hjælpe dig.

Skal du noget med den shop i den branche vil jeg mener du bør bruge imellem kr. 50.000 - 100.000 pr år på Google.

Held og lykke med shoppen

Kim har ret - det koster penge at tjene penge. Dog er jeg uenig med kim's rækkefølgeSmile

1. Hvis du har salg og din konverteringsfrekvens er under 1 %, så er der noget i vejen med opsætning og design af din webshop. Og så er det ligemeget hvor mange penge man bruger på AdWords og SEO.

2. Hvis du har salg og din konverteringsfrekvens er 2-3 % som er standard for mange webshops, så kig på AdWords som en mulighed for at øge trafikken. Jeg kan se at i blandt andet har søgeordet 'Queenz Pigetøj' - men i mit værktøj kan jeg kun finde nedenstående generelle annoncetekst:

"Børnetøj 0-16 år - Tilbud - 30% på flere mærker...."

Såfremt jeg har ret i at ovenstående annonce bliver vist på 'Queenz Pigetøj' - så er der mulighed for optimering af AdWords delen.

3. Når i så har optimeret AdWords og fundet de søgeord, som skaber salg - så skal i SEO optimere mod disse søgeord. Ikke generelle søgeord som børnetøj osv. - det er alt for dyrt med generelle søgeordSmile

4. Når AdWords og SEO kører - så optimerer du webshoppen så konverteringsfrekvensen rammer 5-6% og så burde det køre.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mbsp :-). Tak for svar :-). I morgen vil jeg give den fuld gas med netop det og samtidig finde ud af hvordan jeg kan blogge. For det aner jeg intet om... Du skriver vi har Queenz pigetøj. Her bliver jeg forvirret. Vi har ikke noget som hedder Queenz??? Jeg slog adwords fra i dag da det ikke rigtig har nogen effekt at have det sat til. Jeg har besøgende men ingen handlende via adwords. ET af søgeordene var blandt andet "børnetøj". Og det havde jeg valgt fordi at mange naturligvis søger på børnetøj og jeg derfor ville være sikker på at jeg dukkede op på første side. Så det satte jeg naturligvis klik-prisen efter. Er det bare mig der er HELT dum?.. Uanset hvad så SKAL det bare kører og det kommer det også til. Jeg skal bare lige have mere erfaring omkring at blive set osv. Jeg brænder virkelig for det og jeg elsker at arbejde med det og sælge det jeg sælger. Det er mit drømmejob og jeg bruger alle mine kræfter på det :-)

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Søgeordet børnetøj er alt for generel - du skal have søgeord der beskriver som for eksempel 'Mærke + bukser' a la hummel bukser.

max cpc bud (klikpris) er kun en af de 2 faktorer som bestemmer annoncepositionen og den endelige klikpris - den anden faktor er kvalitetsresultatet.

Læs denne bog som er gratis og spar penge på AdWords - den er genial til prisenSmile

http://ppcprofit.dk/gratis-adwords-bog/

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 15. Feb 13
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

Prøv af med noget facebook annoncering - det kan godt lade sig gøre at få nogle ret billige klik priser hvis det gøres rigtigt.

Skriv til mig på rasmus@mediadevoted.com hvis du har brug for hjælp.

mvh.

Fra Randers
Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Har i forsøgt at lave en instagramprofil - gratis app på smartphones, hvor man I eksempelvis kunne kalde profilen for "kidsBkids". I kunne style nogle outfits eller tage billeder af tøjet også henvise til hjemmesiden. Lidt som en Facebookside, men kun m. billeder. Her er det dog vigtigt at kontakte "folk" m mange followers og spørge om de kunne tænke sig at lave et "shoutout" - eventuelt mod én lille ting. 

I skal bare i gang med at søge mødre med stor omgangskreds derinde og henvende jer til dem. Tror mange kunne tænke sig at hjælpe, hvis man bare spørger pænt:) ellers kunne man jo tilsende dem en kjole fx også kunne de slå et billede op af deres lille bebs med tøjet på. Her skal de selvfølgelig henvise til jeres instagram + hjemmeside! og et par søde ord. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

tbw83dc74:
Eller skal vi bare have mere tålmodighed?

Det er nok det sidste I skal have, for tålmodig får ikke flere kunder i biksen, det er nærmere spild af tid og sidde og være tålmodig, i jeres tilfælde. Det er let at få en shop op at køre, det kræver næsten ingenting i forhold til at få besøgende og dermed kunder til shoppen.

Du bør virkelig gå i gang med SEO. Det ligner ikke der har været tænkt på det indtil nu, og det kan undre hvis dette har været drømmen i 7 år. I de år man går med en ide bør man jo arbejde hen imod kompetencer, så man rent faktisk kan få en forretning ud af sin ide, og ting som SEO og Adwords og marketing generelt er jo essentielle for de fleste shops.

Du skal seriøst til at læse alle de indenlandske og udenlandske blogindlæg og artikler du kan om online marketing, for du er bagud big time, og du har meget at indhente hvis du skal ordentligt op i gear.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

P.S.

Det er virkelig en fejl at sætte capcha på tilmelding til nyhedsbrev i sidebaren. I vil gerne have så mange som muligt tilmeldt, og det får man ikke med den forhindring.

Når jeg bestiller en bluse og går gennem checkout, står der den vejer 0.00 kg., hvilket ikke er korrekt.

I bør få sat en tragt op i Google analytics, så I kan se hvor i checkoutforløbet kunderne springer fra. Personligt synes jeg checkout er rimelig uoverskueligt, og jeg er sikker på det er noget at hente på at forenkle den og gøre den mere overskuelig, f.eks. med tydeligere CTA-knapper.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Du skriver at i har en FB-side, men jeg kan ikke finde et link til den på jeres site. Da jeg kan se at I har en del aktivitet på jeres FB side ville jeg nok lave et link til den på forsiden og evt. også indlejre den seneste aktivitet fra FB.

Jeres tilmelding til nyhedsbrevet er nederst i venstre side. Jeg ville nok komme den øverst på siden - hvis I vel og mærke bruger nyhedsbrevet til noget. Og så ville jeg give folk et incitament for at tilmelde sig. Intet er gratis i denne verden og du får ikke min emailadresse med mindre du tilbyder mig noget :)

I toppen har i et billede hvor der står "no panic I'm organic" men tilhøjre i menuen kan jeg ikke vælge organic/økologisk - Må jeg ikke købe det økologiske tøj?

Personligt bryder jeg mig ikke om den grønne neon farve. Jeg synes den får det hele til at virke lidt billigt og hjemmelavet. Men det står selvfølgelig for helt egen regning! Men et foreslag er at I måske kunne lave A/B test af udseendet på jeres hjemmeside.

Derudover tænker jeg om det kunne være en idé at oprette en side hvor du fortæller lidt om dig selv? A la at dette har været din drøm og hvem du er og hvorfor det lige skulle være børnetøj? For at gøre siden mere personlig og så dem der handler handler hos XXX (hvad du end hedder) i stedet for en upersonlig webshop hvor det handler mere om pris...

Hvis I allerede har fået positive tilbagemeldinger på jeres service/produkter. SÅ ville jeg lave en referenceside hvor nye kunder kan læse om disse positive oplevelser.

Håber at du kan bruge mine kommentarer. Ha' en god dag

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)