Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af firma

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Dec 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har åbnet et cvr.nr. med catering firma, men jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal få kunder. Jeg har været i kontakt med et par kunder, som ville bestille mad til 40 personer, men jeg kunne ikke rigtig overbevise dem selvom vi havde skriftlig kontakt over 2-3 uger. Jeg håber på noget hjælp til at komme i gang,

Vh, Studerende86

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Studerende86

Er er det helt præcist du ikke kunne overbevise dem om? Kvaliteten, om i kunne levere eller noget helt andet? Du må give lidt flere informationer.

Hvad er din hjemmeside url. Det kunne jo være at der var noget på hjemmesiden som skræmmer kunderne væk.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Fra København
Tilmeldt 29. Dec 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det var sådan, at jeg havde skriftlig kontakt med 1-2 kunder, men i den sidste uge inden deres arrangement til 40 personer, sagde de, at det var dyrt.  Al denne skriftlig foregik inde på servicebyen.dk, hvor man kan skrive til kunder.

Jeg har ikke nogen hjemmeside, men jeg overvejer at få lavet en til 3-4 tusinde, for at komme i gang.

Vh, Sefkan

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fortæl lidt mere om virksomheden, hvad er jeres fokus (sund mad, dansk mad, etniske speciliateter...)? Hvad er priserne i forhold itl konkurrenterne, er i dyrere - hvis det er tilfældet skal i jo have en god grund til det som bedre kvalitet, større udvalg eller økologiske råvarer.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Studerende86:

Hej,

jeg har åbnet et cvr.nr. med catering firma, men jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal få kunder. Jeg har været i kontakt med et par kunder, som ville bestille mad til 40 personer, men jeg kunne ikke rigtig overbevise dem selvom vi havde skriftlig kontakt over 2-3 uger. Jeg håber på noget hjælp til at komme i gang,

Vh, Studerende86

Jeg synes det er en sjov fremgangsmetode, at lave et firma og så derefter ikke vide, hvordan man skal få kunder. Jeg synes dog, at du skal prøve at gå efter virksomheder da du hermed kan få en mere stabil indkomst. Men det du skal gøre er følgende:

- Lav en hjemmeside

- Lav flyvers og uddel i områder, hvor der er mange virksomheder

- Begynd at ringe ud til virksomheder i dit lokal område og tilbyde dem en frokostordning eller anden slags til en rigtig god pris den første måned, for herefter at sætte prisen op til noget, hvor du tjener penge. På den måde anskaffer du dig gode referencer.

- Og så skal du bare ringe, ringe, ringe, ringe og ringe!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Studerende86

Jeg ved en hel del om præcis den branche du bevæger dig i, er oprindelig uddannet kok, og vil gerne give dig gratis sparring. Har du en e-mail adresse hvor man kan få fat på dig? Smile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra København
Tilmeldt 29. Dec 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg tænker på at fokuserer på at lave sandwiches dvs. primært sund mad, muligvis også italiensk mad, for min familie ejer en restaurant og så tænker jeg på at bruge restauranten som køkken indtil jeg får mit eget lokale. Mht. pris pr. sandwich/måltid skal jeg lige tænke over.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder altså lidt som om du skal tilbage til "tegnebrættet" og lave en forretnings-plan. Den behøver ikke være stor og farlig, men bør indeholde dine tanker omkring koncept, kundegrupper, samt udgifter og indtægter.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)