Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefon-system

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Firmafon har et system, hvor jeg kan oprette menuer, og putte folk i grupper o.s.v., til besvarelse af indgående opkald.

Er der andre der har noget tilsvarende?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten

Jamn, så vil jeg da lige springe på dit indlæg.
Der er masser af muligheder på den front.

Bl.a. står jeg selv bag to forskellige teleselskaber, med fokus på hostede omstillingssystemer, lad mig kort beskrive dem.

5tel - vores "gør det selv" brand
Her har du adgang til de samme features, som hos firmafon, plus lidt ekstra.
Bl.a. har du åbningstider, ferie lukning, velkomsthilsen med og uden tastetryk.
Super avanceret kø-system, og det er virkelig avanceret.
Og selvfølgelig de mere typiske funktioner som telefonsvarer, banke på, viderestilling osv.

Prisen for en omstilling starter ved blot 55 kr.
Men jeg vil da anbefale, at man kigger på vores mobilpakker også, de er virkelig billige - og der er ikke gået på kompromis med kvaliteten.

Så har vi Maxtel, som er vores "high-end" - vi gør alt for dig brand
Der har der stort set ikke nogen begrænsning på funktionerne.
Der er alle de typiske ting, som nævnt lige før. Derudover har vi smarte "tag imod et nummer og ring tilbage" funktion. Opkobling til webshops og utroligt avanceret API...
Servicen begge steder er i absolut topklasse!

Forskellen på 5tel og Maxtel er at på 5tel, der bliver du "oplært" i systemet og skal klare administrationen af dit system selv.
På Maxtel ordner vi alt...

Alle priser du kan se på begge hjemmesider er inkl. omstillingssystemet, dvs. der kommer IKKE ekstra abonnementer for at blive en del af omstillingen.

Det var lidt hurtigt håndskrevet du fik her, men jeg håber da, at jeg fik tændt en interesse :-)
Og du er meget velkommen til PM mig, eller give mig et kald på mit direkte nummer: 82820940

Hilsen Matt

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Firmafon har et system, hvor jeg kan oprette menuer, og putte folk i grupper o.s.v., til besvarelse af indgående opkald.

Er der andre der har noget tilsvarende?

Hvis du kunne tænke dig at opleve noget fantastisk, og helt igennem innovativt, kan vi komme ud til dig og præsentere dig for vores Uno Soft telefoni.

Med vores uno, kan man blandt andet:

1) Foretage opkald til og fra pc, smart telefon og ip telefoner.
2) Chatte internt med kollager
3) Optage opkald og sende optagelser pr mail.
4) Oprette kø og vente funktioner
5) Automatisk omstille til kollager ved optaget, i møde, syg, på ferie mv.
6) Aflytte tlf svarer fra PC og telefon.

og meget meget meget meget mere :)
En præsentation er gratis, men vores uno soft koster fra 399,- pr måned pr bruger, inkl 1 hovednummer og 1 mobil nummer med 5gb data og 25 timers tale. Det er ikke et billigt produkt, men det er et uundværligt produkt, når man først er kommet igang med Uno :)

Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten, 

Jeg vil sørme også gerne byde ind, med vores Hosted PBX løsning fra Flexfone

Her finde du lige en kort " title="Flexfone fra Pahm.dk">Video om Flexfone produktet.

Med Hosted PBX og IP Telefoni fra Pahm.dk og Flexfone, får Du IP Telefoni og et online omstillingsanlæg / Hosted PBX, med alle de funktioner du kan drømme om. Ydermere vil jeres telefonanlæg ikke længere kræve en masse telefonforbindelser, da vores Hosted PBX og IP telefoni, udelukkende benytter jeres internet forbindelse, og kan parres sammen med jeresmobiltelefoni også.

Hosted PBX omstillingsanlæget er placeret i vores sikrede datacenter, og du benytter Internettet forbindelsen, til at ringe fra. Dette betyder at medarbejdere eventuelt kan tage deres firmatelefon med hjem, på messer eller forretningsrejser i udlandet, og fortsat modtage og ringe ud fra firmaets telefonanlæg.

Firmaer med flere afdelinger eller hjemmekontorer kan også drage stor fordel af Hosted PBX, da al tale mellem telefoner koblet til Hosted PBX er gratis!

Du ringer blot for en snak eller en præsentation af systemet...

Og du kan selvfølgelig læse meget mere på vores hjemmeside omkring telefoni fra Flexfone

Per Ahm

Bundlinjearkitekt, Idébombe og problemknuser.

Pahm ApS, IT & Hosting Løsninger

a: Aastvej 10B, dk-7190 Billund
t: +45 8993 8800

e: per@pahm.dk
w: pahm.dk

f:  facebook.com/pahm.dk 

PS: Med en hostet IT Løsning fra Pahm er der mere tid til det sjove – se selv!

Fra Frederikssund
Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Unicom Nordic Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten!

Vi har også et system der kan håndtere det du efterspørger! Ydermere gør vi dette uden binding, uden diverse gebyrer og med frit valg af mobildækning via TDC, Telenord/Telia

Du kan se mere på vores hjemmeside www.unicom.dk eller du kan kontakte mig på 44 222 062 så vil jeg meget gerne give dig en demo og forklare nærmere!

Fra Århus
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carten

 

Hvis du vil have lidt mere og betale lidt mindre, så kig på Comtalks forskellige hosted PBX løsninger, her er en der har de funktioner du forespørger, samt stsatus på kollegerne.

mvh

Jon 

 

COMTALK MOBIL PBX - MPBX

Har jeres virksomhed mange mobile medarbejdere, eller medarbejdere som ofte er at finde alle andre steder end foran skrivebordet, er Comtalks mobil PBX løsning lige noget for jer. MOBIL PBX er et mobilt omstillingsanlæg, som giver den optimale mobil PBX løsning. 

MOBIL PBX er også løsningen for jer, der ønsker alle de bekvemme funktioner fra det moderne IP omstillingsanlæg, bare i en mobiltelefon i stedet. Et mobilt omstillingsanlæg giver de samme fordele som et IP omstillingsanlæg. 

MOBIL PBX udelukker ikke de klassiske bordtelefoner, men en mobil PBX løsning giver mulighed for en fuldstændig integration af virksomhedens mobiltelefoner i telefonsystemet. Med et mobilt omstillingsanlæg vælger I selv, om det skal være ren mobil, ren IP eller begge dele, IP & MOBIL. 

Rent praktisk betyder et mobilt omstillingsanlæg, at telefonsystemet opfatter mobiltelefonen som en normal bruger. Med en mobil PBX løsning kan mobiltelefonen ringe med på gruppekald, "trække" opkald, logge ind/ud, omstille, overvåges (snakker/ledig/ikke tilstede). Med en mobil PBX løsning baseret på et mobilt omstillingsanlæg er mulighederne mange. 

 

Priser hvor alle kan være med

Med COMTALKs Mobile omstillingsanlæg kan alle være med. Vi sammensætter en løsning som passer til netop dit behov, uanset virksomhedens størrelse og antal medarbejdere. Løsningen kan nemt udvides i takt med at din virksomhed vokser. 

Kontakt os pr. tlf. (+45 69 90 69 00) eller mail (IP@comtalk.dk), og vi skræddersyr en mobil PBX løsning til netop jeres virksomheds behov og ønsker.

 

PBX MOBIL Interface - Lige ved hånden

Med COMTALK MOBIL PBX kan du administrere dine opkald direkte fra mobilen, på denne måde kan du med ét klik ændre din presencestatus, så du ikke modtager unødvendige opkald når du f.eks. sidder i møde. Din presencestatus vil være synlig for alle dine kollegaer,  og har du lavet en tidsbestemt status med et notat, kan dine kollegaer se notatet, samt hvornår du igen er tilgængelig. Omvendt kan du også se dine kollegaers presencstatus i dent indbyggede adressekartotek. Du har fuldstændig kontrol over dine kald, direkte på mobilen.

Her er bolt nogle af de funktioner du får med
COMTALK MOBIL PBX Interface:

 

  • Presencestatus (tilgængelig, i møde, til frokost osv.)
  • Udgående ANI (nummer der vises når du ringer ud)
  • Adressebog (med presencestatus på kollegaer)
  • Styring af voicemail
  • Styring af Personlig kø-funktion
  • Direkte viderestilling
  • Log ind/ud af grupper
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Omstil.com kan tilsvarende og mere til.

Hvad præcis er du på udkig efter?

Hvor mange er I er skal modtage opkald?

David

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 06:21
Hvor mange stjerner giver du? :

David Ruben Karpantschof:
Omstil.com kan tilsvarende og mere til.

Og til en højere pris.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg lige melde mig på banen igen..

I vores 5tel "gør det selv" løsning har vi nu nedsat prisen så viderestilling koster helt ned til 25 øre.
Og.... vores fri tale pakker på mobil starter ved blot en flad 100 mand :-)

Og det er stadig inkl. alle vores lækre features som:

Åbningstid
Datobestemt lukke/åbningstid
Velkomsthilsen m/u tastevalg
Ventemusik
Telefonsvarer (multi-telefonsvarer)
Omstilling
Ring ud fra hovednummer

og lidt til :-)

Altså, grund abonnement mellem 55-75 kr.
Minutpriser fra 25 øre til 50 øre (mobil)

Et eksempel...

Du vil gerne have 5tel omstilling.
Du har 1 hovednummer og to "fremmede mobiler"

Så koster det:

1 x omstilling = 55 kr.
1 x nummerafgift = 5 kr.
Månedspris: 60 kr.

Vi tager en til.

Du vil gerne have 5tel omstilling.
Du har 2 hovednumnre og en 5tel mobil.

1 x mobil fri tale = 100 kr.
2 x nummerafgift = 10 kr.
Månedspris: 110 kr.

Se, det er priser der vil noget!

Gerne ring eller send en PM hvis der er spørgsmål :-)

Matt 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Matt Krank:

Du vil gerne have 5tel omstilling.
Du har 1 hovednummer og to "fremmede mobiler"

Så koster det:

1 x omstilling = 55 kr.
1 x nummerafgift = 5 kr.
Månedspris: 60 kr.

Og hvad koster det så, pr. minut der er omstillet fra hovednummeret til min egen mobil? - Altså minutprisen for at MODTAGE opkald fra en kunde?

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)