Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT virksomheder i Midtjylland

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en forholdsvis nyuddanndet datatekniker der søger job, i Midtjylland området.

Jeg kunne godt tænke mig at sende nogle uopfordrede ansøgninger til nogle mindre IT virksomheder/firmaer i Midtjylland området.

På et tidspunkt havde jeg adgang til NN markedsdata, dette har jeg desværre ikke mere. Findes der nogle alternativer til NN markedsdata?

Jeg har prøvet via praktikpladsen.dk, da virksomheder der er godkendt til at tage datateknikerelever alle er på den side, men naturligvis er ikke alle IT virksomheder der.

Er der en eller nogle der kan hjælpe?

På forhånd tak.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er nyuddannet, så har du sikkert været i lære, og for at du kunne finde en lære plads, har skolen udleverer en stak paprier, over godkendte praktik steder, denne liste kan du også bruge til at finde virksomheder du kan søge job ved nu. Så hvis du har smidt dem ud, så henvend dig til skolens studievejleder og få dem udleveret igen.

Problemer med computeren ? Har du brug for Computer Hjælp ? Så læs mere hos os.

Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Husetnet

Det er netop det jeg har brugt praktikpladsen til

tak for svaret :)

Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael_N

Jeg er bekendt med cvr.dk. jeg er muligvis ikke bekendt med alle søge muligheder.

Skal man ikke kende virksomhedens cvr nummer eller navn?

så vidt jeg ved, kan man NN Markedsdata kan man f.eks. lave udtræk grografisk eller på antal ansatte 

Tak for svaret!

Fra Hornslet
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej nambo

Jeg har åbnet for en test af vores løsning. Du kan tilgå den via www.erhverv.nnmarkedsdata.dk brugernavn: aminotest1      password: 1234

Du kan godt nok kun eksportere 5 virksomhed af gangen.

Kontakt mig gerne pr. mail jaol (A) nnmarkedsdata . dk hvor du beskriver din søgning, så sender jeg gerne, til en vis grænse, de emner der ligger i denne søgning, så du kan finde en god læreplads!

God dag,

Jan Brøgger Olsen

NN Markedsdata ApS, 70101316

Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Jeg takker rigtig mange gange, NN markedsdata er fantastisk!

Jeg har hentet 45 virksomheder, så der er masser at sende ansøgninger til.

Det er dog ikke en læreplads jeg mangler, da jeg er uddannet datatekniker, jeg har brugt praktikpladsen.dk, da jeg tror at der er mange virksomheder der ikke kender til min uddannelse. På praktikpladsen kan man søg virksomheder der er godkendt til at tage elever til forskellige uddannelser. 

Jeg søgte disse oplysninger, da jeg tror jeg har en bedre mulighed for at find arbejde i en mindre virksomhed.

Endnu en gang mange tak til dig og NN markedsdata!!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)