Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj produktion

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg og en kammerat er så småt igang med at starte vores egen virksomhed og vil producere vores eget tøj mærke.

For det første vil vi gerne bare høre gode råd ang. branchen. Så kunne vi også godt tænke os at få lidt hjælp til at finde det rette tegne/design program til at tegne tøjet. Vi kunne også godt tænke os at høre nogle ideer til at få lavet os et logo.

Fra Holstebro
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 76
Fra  Joinsport Skrevet kl. 04:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Som med alt andet må du starte i det små ja. Netop derfor har www.joinsport.dk lavet tilbud med flerstyks-priser til "små" virksomheder i starten. Til at starte med troede jeg nemlig også at jeg skulle være den store sportskonge, men blev hurtigt klogere da jeg så de svimlende priser. Tapout hedder det omtalte produkt. Det der gør tapout til et eftertragtet brand indenfor sport er at da tapout produkterne er med elesthan i sig, der gør at de fremhæve musklerne. Tapout er også en del af MMA og rigtig store i Amerika. Vil du være med til at gøre tapout til et ligeså eftertragtet brand i Danmark og resten af EU, så er det med at slå til nu.

Her er det direkte link til vores mersalghttp://joinsport.dk/shop/wholesale-36c1.html

Er der yderligere spørgsmål angående produktet, så smid en mail på: Joinsport@joinsport.dk // */ // ]]>

Med venlig hilsen

Simon Jensen

C/o Joinsport

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)