Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor får jeg ingen leads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har siden www.gave-til-ham.dk Min organiske trafik er ved at blive rigtig god, synes jeg selv - har haft den aktiv i 1 måned. Jeg har ca 20 besøgende om dagen Ud af de 20 besøg om dagen får jeg ca 5-10 kliks, det er vel ikke ret godt - og hvordan kan jeg forbedre den? Den seneste måned har jeg haft 250 kliks, men slet ingen leads, er der nogen tommelfingerregel indenfor affiliate, om hvor mange som køber? Derudover ,er der noget som kan forbedre min seo, tænker mht h1 h2 titles etc. ? Håber i kan hjælpe mig lidt på vej..
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor

1. Din organiske trafik kan sagtens blive noget højere. 
2. Du kan godt lægge mere vægt på 'salg' end din side umiddelbart gør i dag.
3. Og en CTR på 25%-50% fra dit website på dine annoncer er sådan set ganske pænt!!
4. Du har valgt en niche dels hvor mange 'oser' (de leder efter inspiration - ikke nødvendigvis noget de skal købe online her og nu.)

Jeg ville satse på at drive endnu mere trafik til din side. Skriv mere godt indhold og få bygget nogle links.

Med din CTR er jeg sikker på der nok skal komme nogle gode leads. Når du ligger på 1000+ besøgende om måneden - hvis du så stadig måtte opleve at du ikke er begyndt at generere penge endnu kan du kigge på

1. Din måde at afregne på med dine annoncer
2. Hvordan kan du fremhæve at der er tale om en salgsannoncering endnu mere?
3. Giver du de besøgende hvad de kommer efter? 

Mvh

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tusind tak! 

Hvordan kan jeg eventuelt lægge mere vægt på salg?

Måden den afregner mine annonncer hvis du mener det;er % ud fra salg..
2. - er jeg ikke helt med på - hvordan kan jeg fremhæve dét?

Mange tak endnu en gang 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 26
Fra  www.uretiltiden.dk Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv samme problem med mit affiliate site www.billigesmykkeronline.com - massere af kliks men ingen leads. Jeg tror dog på, at det kommer hvis bare jeg forsætter arbejdet :) Hvad angår seo ved jeg ikke hvor meget du har sat dig ind i det, men et godt sted at starte er at installere Yoast´s seo plugin. Med det har du det mest basale i orden, derefter kan du så tilegne dig mere viden og optimere endnu bedre. Du finder info om det her https://yoast.com/articles/wordpress-seo/ 

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har styr på seo! :) 

Bland andet også grunden til jeg har de placeringer som jeg har..

Men ja, det noget værre noget med ingen salg - måske fordi de webshops vi henviser til har en ringe konversion? 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)