Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sammen kan vi få flere likes på facebook

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 54
Fra  Flairshare.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra københavn ø
Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 81
Fra  lwebersgaver.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak har lige skrevet derindeSmile

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt initiativ Wink

Jeg har gjort brug af muligheden og tilføjet www.TjekDanmark.dk på siden.

God aften til jer alle!

Mvh. Lasse

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  www.vendelbodesign.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja så har jeg også tilmeldt vendelbodesign.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 54
Fra  Flairshare.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er nogen, som har ideer til hvordan man kan gøre det bedre, så også vores kunder kommer med i gruppen så sig til. Ville man på en måde kunne få forretningsdrivende til at tilbyde rabatter derinde? Ville I være villige til at gøre det, for at logge potentielle kunder til at blive en del af gruppen. 

Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  www.vendelbodesign.dk Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være en rigtig god ide med at lancere nogle rabatter eller konkurrencer.

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden man går helt like freenzy vil jeg måske anbefale at se denne video og forstå det kontekst med hvorfor mange likes ikke er nødvendigvis er bedre end få men aktive likes: http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 54
Fra  Flairshare.dk Skrevet kl. 03:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer jeg kender godt til dette koncept, men det er lidt langt væk fra det der sker på denne side er det ikke? De fleste, hvis ikke alle, de virksomheder der er i dette forum er danske, og søger danske kunder. Som gruppen er nu, er det dog kun forretningsdrivende der er i den og ikke almindelige forbrugere. Jeg forestiller mig at en nem måde at få forbrugere til at tilmelde sig gruppen kunne være, at skabe noget værdi for dem inde i gruppen. 

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Theis, 

Helt enig det var mere en reminder til de folk der ukritisk tror at flere likes er godt for ens virksomhed kontra aktive brugere.

Desværre er der jo også set eksempler på Danske click-farms hvor man ved annoncering også kan risikere at nogle af dem der klikker like til ens side er "døde" likehunters med flere tusinde sider som de liker og reelt ikke giver noget udbytte andet end når man så laver opslag vil ens reach blive indskrænket.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)