Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg egen virksomhed, når jeg er under 18

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften amino!

Min partner og jeg har nu længe tænkt os at få stablet en virksomhed på benene. Vi er dog lidt i tvivl om hvilken rækkefølge tingene skal gøres i. 

Vi er, som overskriften hentyder til, begge under 18 år, så derfor bliver det allerede lidt problematisk at få godkendelse til at starte egen virksomhed. 

Det skal være et interessentskab og vi skal begge stå registreret som ejere. Er det vores begges forældre der skal ansøge om det, eller hvordan? 

Planen er, at få designet en webshop til salg af vores kommende produkter og vi vil tage kontakt til en dansk leverandør mht. produkterne.

Nu til spørgsmålet:

I hvilket rækkefølge skal vi gøre det?

Skal vi først søge om CVR-registrering (det kan tage rigtig lang tid), kontakte leverandør eller udviklet en webshop?


Hvordan ville i gøre det?



På forhånd tak!

mhv  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46495
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei, 

Hvordan vil dere at det fungerer?. Kun dere to eller ansatte også?

Med vennlig hilsen 

Marius Braathen

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 53
Fra  DAGOFA.COM Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Synes det lyder som en rigtig god idé! Man kan altid starte med at kontakte en leverandør og så finde en webshop. Der er mange muligheder for at få en billig webshop til at starte med, evt. med månedsbetaling - så skal i jo ikke starte op med et stort beløb. Man kan søge forskellige steder efter forhandlere, bl.a. alibaba.com, miniinthebox - og hvis i ønsker dropshipping, så undersøg også dette.

Med venlig hilsen

Gitte

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46495
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Gitchen:
alibaba.com, miniinthebox
husk når I har statsamtets OK at I så skal sætte kryds i importregistrering ved stiftelsen af CVR i virk.dk - koster ikke noget. Regn let med 10 ugers ventetid i statsamtet - kan også være mere, de behandler ofte generelt i puljer, så de tager møde når der ligger nogle stykker. 

Vær glade for at I så ikke bagefter skal vente måske 8-12 uger mere på IVS - Husk klar EJERAFTALE når I laver I/S

god vind  John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 53
Fra  DAGOFA.COM Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så er der som regel også hjælp at hente via det offentlige: F.eks. i Vejle: http://www.vejle.dk/Erhverv/Erhvervsudvikling.aspx

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)