Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af hundeartikler og hundefoder - Mættet marked ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg har en tråd herinde, hvor jeg søger råd og forslag udefra mine interesser til hvilken branche passer til mig.
Der var en som foreslog sælge hundefoder og måske også hundeartikler. Det lyder rigtig godt i mine ører og passer rigtigt godt til min lyst.

Men hvordan betragter i marked for det, er der plads til flere ?

Jeg har søgte herinde og kunne læse nogen som havde svært ved skaffe kunder til sine hunde-webshop.
Og jeg kunne se Google tager 15 kr for adwords

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adnan,

Jeg tror ikke der findes en branche som ikke er mættet eller ihvertfald godt besat forstået på den måde at der er hård konkurrence medmindre du bevæger dig et godt stykke ud i de små niche områder.

Det jeg i stedet ville fokusere på er hvad som driver dig og interesserer sig. Hvad er det lige præcis at DU kan som gør at kunderne vælger dig frem for de andre.
Når du har fundet ud af dette burde det være meget nemmere at se hvilken branche som du hører hjemme i og hvor du kan skabe din egen success.

Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på hvad du vil sælge af hundeartikler. Har du et personligt kendskab til markedet?

Jeg er selv igang med at starte op, og kan mærke stor interesse for min forretning, da jeg tager nogen unikke produkter, som ikke findes over alt i landet i forvejen.

Hvis du planlægger at sælge mærker som: kong, hurtta, b&b shampoo, tikki, kw osv. Kan man lige så godt lade være, i mine øjne, det findes i forvejen uendelig mange steder.

Har du derimod nogen produkter der er unikke, og i god kvalitet, vil dine chancer for "overlevelse" være væsentlig bedre.

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ik meget om hvad der sælges og ikke sælges. Og hvordan konkurrencen er på det marked.
Målet med dette opslag netop høre om andres erfaringer , råd forslag
Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du vil måske gerne forhandle hundefoder, og måske andre hundeartikler, men ved intet om hvilke mærker der findes ellers lign?

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hundene bliver vel sultne igen imorgen :)

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved hvilke produkter der findes på marked. Men j, jeg har intet anelse om hvor hård konkurrencen er og hvordan profitten er
Tilmeldt 17. Nov 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adnan

hvis du vil til at sælge hundefoder osv. Og du endnu ikke er startet, kan jeg tilbyde dig en totalløsning med shop og tilhørende dropshipping.

du kan tage et kig på plusfoder.dk alt hvad du ser på denne shop tilbyder vi dropshipping på.

Dyreartikler er bestemt et område med fremgang, men som de andre også nævner, skal man ikke lave en shop kun med Trixie tilbehør, den dybe tallerken er allerede opfundet:)

du skal lave en shop som har Et kæmpe udvalg af hundefoder og tilbehørs produkter som ligner en million, men til fornuftige penge.

Foder er noget som der er behov for hver dag uanset om folk har penge eller ej så skal deres allerkærreste have noget at spise.

Du siger bare til hvis du har spørgsmål, jeg hjælper dig gerne.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vigtigste er at du brænder for det du sælger. Så skal markedet nok være der......Cool

Tilmeldt 17. Nov 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth

Ja og længere er den bare IKKE:)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)