Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forførende produkttekster - 15 øre pr. ord

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode og fængende produktbeskrivelser er afgørende for en webshop. Dine beskrivelser bør præsentere dine produkter på kort og delikat vis. Hos Agenci vil vi gerne udbyde vores assistance i denne sammenhæng. Vi har plads i kalenderen og skriver for 15 øre pr. ord.

Ønsker du forførende og overbevisende produktbeskrivelser til din webshop? Det vil du gerne, ikke? Du skal være hjertens velkommen til at kontakte mig på nbo@agenci.dk - ganske uforpligtende. Jeg vender tilbage med et personligt svar i løbet af kort tid.

På genhør! :-)

Nicolai Busekist Ohlsen.

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kalenderen er langt fra booket - desværre. Mangler du fængende og velskrevede produktbeskrivelser eller anden form for webtekst, så kontakt mig på nbo@agenci.dk - vores pris pr. ord lyder fortsat på 15 øre.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ja det kan jo lyde underligt din kalender ikke er fuldt booket da du hoppede fra vores project du havde givet tilbud på ?

Mere underligt er det du ikke giver lyd fra dig når vi kontakter dig og mest underligt er det jo nok du sletter din Freelancer profil når vi laver en negativ anmeldelse.

Det er fint nok at oprette en ny profil her på Amino da den gamle måske blev lidt for varm.
Tror vist ikke jeg behøver kommentere yderlige.....

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)