Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomheds Hotel??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 18
Fra  Fineprice I/S Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer, 

Jeg mangler hjælp til at finde et virksomheds hotel, som kan jeg kan have virksomheds adresse på. 

Jeg har set herinde at der har været nogle emner omkring det, men ikke nogen konkrete svar på hvem der kan udbyde sådan en form for service.

Jeg står nemlig som privat lejer og må ikke drive erhverv for min udlejer, så mangler en virksomheds adresse, hurtigst muligt. 

Desværre kan jeg ikke have adresse hos venner eller familie, det ville ellers have løst mit problem hurtigt. 

Jeg håber der er nogen af jer der kender nogen virksomheder der laver denne slags service? 

andre alternativer er også velkommen! 

Mange tak på forhånd for svar! 

Mvh. 

Lucas H

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas

Jeg vil da tro at der er rigtigt mange kontorhoteller der tilbyder en sådan service.

Jeg ved ihvertfald at det kan lade sig gøre hos Soho kontorhotel i Kødbyen, hvor vi har kontorer.

Held og lykke

Mvh.
Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra Viborg
Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 18
Fra  Fineprice I/S Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej repsej, 

Tak for dit svar.

Jeg leder primært efter noget i midtjyllands området. 

Men jeg vil forsøge mig på leje af kontor til billig pris, men det vil være en stor omkostning her i startfasen. 

Men ved du om der findes nogle andre udbydere af "virtuelle" virksomheds adresse service firmaer? 

mhv.

Lucas H

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra Viborg
Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 18
Fra  Fineprice I/S Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, havde nu selv søgt på dette, men fandt faktisk lige en der kunne undersøges yderligere. 

Ja det er dyrt, men har ikke rigtig andre alternativer desværre. 

Tak for dine svar, de har hjulpet! 

Mvh.

Lucas H

Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas,

Hos os kan få en Virtuel Adresse for 280kr/md, hvor vi også tager imod din post. Vi er et kontorfællesskab/forening af mindre virksomheder, der deler lokaler og faciliteter, og som nyt tilbyder vi også virtuelle kontorer/adresser.

Du kan læse mere om os på www.orangeraderne.dk

Du er velkommen til at skrive til mig herinde, hvis du er interesseret.

Vores adresse er Slotsgade 4, 9330 Dronninglund (Nordjylland)

Vh Karsten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)