Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis rådgivning til de fem første Amino medlemmer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Fra  SMART game Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Står du med en potentiel forretningside eller mangler du input til din eksisterende forretning?

Så tilbyder jeg gratis rådgivning i optimal udnyttelse af din forretning. Jeg forventer konstruktiv feedback på min rådgivning.

Dette tilbud gælder for de første 5, der henvender sig som interesserede, dvs. ”først til mølle-princippet”.

Min filosofi bygger på at innovation ikke kun bør finde sted i produkter men i hele forretningen. En amerikansk professor har skrevet en afhandling om 10 typer af innovation (se mere her http://www.doblin.com/tentypes/#framework).

Derudover mener jeg man kan drage stor nytte af at benytte business canvas modellen til at mappe ens forretning for at se eventuelle muligheder for at styrke denne(se mere her http://www.businessmodelgeneration.com/canvas).

Hvis du er interesseret i dette bedes du skrive en kort introduktion til din udfordring og virksomhed, derefter vil jeg kontakte dig med henblik på at komme med konstruktive indspark til hvordan du kan komme videre. Rådgivningen kan foregå face-to-face i Aalborg området eller skriftligt kommunikation.

Min baggrund for dette er, at jeg ofte har rådgivet venner og familier i virksomhedssammenhæng. Dette har været på grund af min store interesse for området. Det har dog ikke været struktureret.

Qua min bachelor i Globale forretningssystemer samt igangværende kandidatuddannelse i Forretningsinnovation på Aalborg Universitet, forestiller jeg mig at det på sigt kunne blive til en levevej og derfor vil jeg gerne sætte mine evner i spil for afprøve mit potentiale. Tidligere har jeg lavet et iPhone spil i samarbejde med 3 andre og været ansat som studentermedhjælper i en konsulentvirksomhed.

 

Mail: Tsore10@student.aau.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Jadall Accessories Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være rigtig godt med gratis rådgivning ;-) Johnny

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være super fedt at få rådgivning til en hjemmeside jeg har bygget.

Håber du kan smide en besked.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Fra  SMART game Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Max

Skriv en mail med en introduktion til hvad du gerne vil have jeg kigger på, så vender jeg tilbage.

Fra Haderslev
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan jeg evt. sende til en mailadresse. Jeg har en Netbutik som sælger noget elektronik indefor overvågning. Har det par ideer som jeg godt vil arbejde videre med. For at få mere gang i biksen.

Min netshop har kørt i 3 år, men trænger helt sikkert til opgradering. send mig en mail på henningnoergaard@gmail.com, så vil jeg sende lidt mere inforamation om hvad min ide går ud på.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Fra  SMART game Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning

Selvfølgelig kan du det.

Smid en mail på tsore10@student.aau.dk med en kort introduktion til din forretningsideer, så vender jeg tilbage.

Mvh.

Troels

Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 105
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

jeg vil meget gerne være 1 af de 5 heldige :-) jeg skriver en introduktion i morgen og sender til dig, men skriver herinde nu så jeg kan snuppe en plads...

Fra Slagelse
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Jadall Accessories Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan klart anbefale Troels ..han er en god sparrings partner ;-)

Vi har lige fået rigtig god response !

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Fra  SMART game Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har været rigtig stor interesse omkring dette :-)

Men hvis der skulle findes et par stykker herinde der stadig vil gøre brug af tilbuddet, så skynd dig at skrive en mail til mig - sidste chance er idag kl. 20

Johnny:

Jeg er rigtig glad for du kunne bruge mine input til din virksomhed!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)