Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shop Ris-Ros-Mangler-Feedback

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Jadall Accessories Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .. Vi har denne her shop og kunne godt bruge flere øjne til at komme med feedback og hvad der måske kunne gøres bedre...man har jo desværre kun 2 øjne og er mange gange ikke kritisk med sit eget !

www.jadall.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den er nem at finde rundt på. Super flot sat op også, den ser professionel ud.

Dog synes jeg du mangler en ''om os'' så folk kan få indblik i virksomheden. 

Men alt i alt en flot og overskuelig hjemmeside med et flot layout :-)  

Fra Slagelse
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Jadall Accessories Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katja

Tusind tak for response ;-) vi får skrevet mere om os og visioner

Johnny

Fra København N
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 34
Fra  DesignStudio.dk Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin shop og fine varer. Overall looket er rigtig godt.

Så til detaljerne; Logoet er pænt - jeg ville dog nok lige indlægge lidt luft mellem E'et og 'buen'.

Overvej at skrotte højre sidewidget (Kontakt Os) og lægge den over i venstre side. Det bliver lidt klaustrofobisk med widgets på hver side - desuden tager det fokus fra varerne på forsiden. Facebook logoet til venstre burde fjernes/ændres - det trækker en ellers flot side lidt ned - fremhæv evt. det, der er i footeren:)

Jeg ville også skrue ned for antallet af fremhævede varer på forsiden, så der ikke skulle scrolles så meget - især når varerne ligner hinanden så meget.

Håber I kan bruge min kritik konstruktivt :)

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt er jeg ikke fan af standard Prestashop theme eller nogle andre standard themes - Skil jer lidt ud fra mængden og få købt et theme, som ikke alle har. Det kan gøres for ganske få penge.

Hvis I ikke kan overholde at I tager telefonen 24 timer i døgnet, så lad være. Chancen for at folk ringer midt om natten er selvfølgelig forsvindende lille, men stadigvæk.

Lidt bedre produkttekster - De er lidt korte og ikke særlig beskrivende lige nu. Det er også rigtig godt SEO mæssigt, hvis de bliver bedre. Jeg ved godt, at det virkelig er Morten og Peter arbejde, men det virker.

Jeg ville slette "mine rabatkuponer" nederst på siden - Som kunde ville jeg føle at det er noget alle kan få, undtagen mig.

Jeres "salgssucceser" burde nok ændres til "Mest solgte" når det er det som står på side, når man klikker sig ind.

Når man klikker sig ind i indkøbskurven så står der f.eks. "249.00" men det ændre sig selv til "249" - Det er i småting afdelingen.

Under leveringsmåde kan man vælge PostDanmark til 39,- med levering 1-2 dage. Men man kan også vælge endnu en PostDanmark til 79,- med levering 2-14 dage. Det giver ikke rigtig noget mening?

Håber det kan bruges.

Fra Slagelse
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Jadall Accessories Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DesignStudio

Tusind tak for konstruktive ændringer ;-) lidt at arbejde med imorgen

Johnny

Fra Slagelse
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Jadall Accessories Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej CoolSlips

Tusind tak for konstruktive ændringer og input ;-) der er en hel del at arbejde med imorgen.

Gæder mig til at få rettet op på diverse punkter ;-)

Johnny

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)