Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online chatsystem ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er der nogen af jer, der har erfaring med et godt online chat system til både aktiv og passiv chat på web shop??

 
på forhånd tak
 
Christian 
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Hvad skal det kunne
 
Salgsøjemed
 
Kundeservicesupport
 
Hvad taler vi om i pris?
 
Prøv at kigge på InstantService, som vi repræsenterer i DK
 
 
Ellers er vi igang med at starte E-service Callcenter op, hvor virksomheder kan outsource dele af deres online kundeservice ud til os.
 
Jeg ved ikke om det har interesse.
 
 
 
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

 
Har set på instantservice.com og det er da noget i den retning jeg skal bruge, men for at være mere nøjagtig, så er jeg på udkig efter et system der giver besked når der kommer kunder ind på siden ( et lydsignal ) der skal være et felt som kunden kan trykke på for at lave en forespørgsel, ligesom lundeservicemedarbejderen skal kunne proaktivt forespørge kunden om der er behov for hjælp.
Det skal være muligt at genkende kunden gennem IP adresse og email adresse, ligesom der skal være standard svar indtastet så hurtigt svar på ofte stillede spørgsmål kan besvares hurtigt. Det skal være baseret på en web løsning da det skal bruges på flere forskellige computere på flere adresser i Danmark.
 
Hvis dette er indeholdt i Jeres løsning, så send gerne et svar i denne tråd, eller smid en privat besked.
 
Bedste hilsener
 
Christian
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/16/2006 6:03:59 PM Forfatter: Christian

Hej Martin,

Har set på instantservice.com og det er da noget i den retning jeg skal bruge, men for at være mere nøjagtig, så er jeg på udkig efter et system der giver besked når der kommer kunder ind på siden ( et lydsignal ) der skal være et felt som kunden kan trykke på for at lave en forespørgsel, ligesom lundeservicemedarbejderen skal kunne proaktivt forespørge kunden om der er behov for hjælp.
Det skal være muligt at genkende kunden gennem IP adresse og email adresse, ligesom der skal være standard svar indtastet så hurtigt svar på ofte stillede spørgsmål kan besvares hurtigt. Det skal være baseret på en web løsning da det skal bruges på flere forskellige computere på flere adresser i Danmark.
Hvis dette er indeholdt i Jeres løsning, så send gerne et svar i denne tråd, eller smid en privat besked.
Bedste hilsener
Christian¨''

 
Hej Christian.
 
Jeg har skrevet en e-mail til dig, men mente, at det også kunne være interessant for andre amino-brugere.
 
InstantService Livesupport kan de funktioner, som du efterlyser.
 
Et lidt bedre indtryk får I ved at se den lille flash-præsentation.
 
 
 
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)