Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken domænenavn skal jeg vælge?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa med Jer

Jeg arbejder på at åbne en webshop hvor jeg sælger ting til boligen, brugskunst, lamper, puder og andre nips, og jeg overvejer at sælge nogle af egne producerede produkter også. Jeg vil have en shop på siden, og ellers vil jeg lave en blog hvor jeg skriver og sætter billeder ind af ting der interesserer mig og hvad jeg laver af kreativitet i min hverdag! Komme med inspiration til hjemmet. 

Jeg overvejer en af disse domænenavne

FornyDinBolig.dk (det hele skrevet med småt)

Designrummet.dk

Boligrummet.dk

Er der nogle der kunne tænke sig at give noget feed-back på disse navne. Er det nogle man husker og hvilken en bedst?? 

Vh Mette_S

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt synes jeg FornyDinBolig.dk klinger bedst og er nemmest at huske, og om du skriver med store eller små bogstaver gør jo ingen forskel i browseren, men gør selvfølgelig domænenavnet meget lettere at læse, når du skal reklamere.

Held og lykke med dit projekt Smile

- Michael

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar! Synes du det afspejler det jeg vil sælge?? Altså når man hører navnet uden at vide hvad siden sælger?? Så når jeg reklamerer kan jeg godt fremhæve det første bogstave, det vil måske kun være en fordel??

Vh Mette_s

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes bestemt det afspejler de produkter du ønsker at sælge, endda væsentlig bedre end de to øvrige.

Og ja, du skal helt sikkert skrive webadressen med store bogstaver for hvert ord, da det ellers kan være svært for mange at læse og huske. Din browser er jo ligeglad med om de kopierer linket ind med store og små bogstaver.

- Michael

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, mange tak for din mening Smile

Rigtig god aften til dig

Vh Mette_S

Fra København N
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 34
Fra  DesignStudio.dk Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt sikkert mere til Designrummet.dk - det er legende, friskt, nysgerrighedsskabende. FornyDinBolig.dk er lidt mere ovre i Ude&Hjemme-genren; men det afhænger jo helt bestemt også af hvilken målgruppe du påtænker at ramme med konceptet :)

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ude og hjemme genren :)) min mor synes nu også at det var ret godt ;)) 

ej, jeg havde tænkt mig også at ramme de yngre. Men jeg har ikke i sinde at sælge dyrt design på min hjemmeside. Jeg vil sælge fede moderne brugskunst, til fornuftig pris, og så give inspiration og kreative ideer?

men hva siger i andre?? Kom med input... Vil gerne høre flere meninger.. 

Vh mette_s

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nu også bedst at FornyDinBolig.dk er godt tænkt, specielt hvis du vil kombinere det med en blog om bolig-design.

Det klinger godt og besøgende vil kunne læse dine indlæg om kreative løsninger i boligen eller hvad du nu vil skrive om.

Samtidigt kan de få inspiration og lyst til at handle i webshoppen.

Får du en god blog/webshop op at køre skulle det vel heller ikke være umuligt at få lidt penge ind for reklamer fra andre som suplerer din side.

Men se at få registreret det navn du vil have inden nogen synes det er et enormt godt navn og stjæler det for næsen af dig.

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for dit svar.. Jeg har købt domænenavnene, for en sikkerheds skyld. Så jeg skal bare beslutte mig!

Vh mette_s

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

FornyDinBolig.dk Yes

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)