Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håndtering af abonnementer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! :)

Situationen er den, at jeg her til formiddags er blevet ramt af idéen som med en hammer. Jeg synes selv, at det er helt vanvittigt genialt, men jeg er helt på bar bund hvad angår hvad jeg har brug for, for at realisere idéen. Jeg bliver derfor nødt til at få lidt vejledning med hensyn til en tjekliste over hvad jeg helt præcist har brug for samt gode råd fra nogen med erfaring. 

Det er ingen hemmelighed, at jeg er STÆRKT inspireret af den måde One-Dollar-Shave fungerer (link nedenunder). Det går kort sagt ud på, at man som kunde køber et abonnement på et produkt, som bliver tilsendt en gang om måneden. Jeg er derfor meget interesseret i at vide, hvad jeg skal bruge for at kunne stable en forretning på benene.

https://www.dollarshaveclub.com/how-it-works 

 

Jeg er klar over, at jeg skal bruge:

1. Startkapital - er 20.000 nok?
2. Et program til håndtering af abonnementet samt betaling - Kan du anbefale et?
3. En hjemmeside - Har tidligere arbejdet med magento, andet bedre alternativ?
 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Scandinavian-Oriental Commerce Group Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal sætte dig ned og tænke over alle de elementer der indgår fra at en kunde besøger dit site, beslutter sig for at købe noget, du modtager ordren, du pakker ordren, du sender ordren (og den evt. kommer tilbage), kunden ikke betaler, kunden nægter modtagelse, kunden betaler, hvordan du vil få kunder ind etc.

Der er mange aspekter jeg ikke synes du lyder til at have afdækket.

Så er det ret svært at sige hvor mange penge du skal bruge, og hvad du ellers skal bruge.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Pelle Fjellerup Hansen:

2. Et program til håndtering af abonnementet samt betaling - Kan du anbefale et?

www.chargify.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)