Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sennid.com

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak..

Men søgte ikke råd omkring designet, mere om indholdet..

Havde tænkt mig at tilføje forum, og sign up page.

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der,

Jeg tillod mig også lige at kigge på sitet.
Hhmm, og der er lidt signal forvirring hvis du spørger mig... "Total protection for your company" ? Men laver I ikke websites? For så giver den sætning, ingen mening.
Og så starter den lille animation med linierne fra New York, men I har da ikke noget kontor i New York vel? Og det har vel i teorien heller ikke noget med fragt eller infrastruktur at gøre vel?

Faktisk er mange af tingene pæne og virker... de virker bare hver for sig og ikke som en helhed.. og så fortæller de ikke helt jeres historie - eller jeg kan i hvert fald ikke fortolke noget præcist ud fra det.

Jeres elementer står heller ikke rigtig på linie, og de har ikke samme størrelse - det er ret forvirrende for øjnene.

Derudover ville jeg fjerne den der boks fra - Nope.dk....
Det er ikke relevant for et design firma at have sådan noget liggende (efter min mening)

I fortæller også at I er to gutter, som har startet det her firma... men de første 2 billeder visser nogle søde piger... som jeg jo derfor ville forvente at komme til at snakke med, hvis jeg ringede til jer. Hvilket I min verden ikke er helt god stil.


Hvis jeg skulle komme med et bud..... Så er jeg 100% sikker på at I har et rigtig stort talent - og I burde derfor rewrite hele det der site - det er tilbage til tegnebordet - hvis I skal virke overbevisende i min verden.
De sites I fortæller at I er i gang med at lave, kan man ikke lave uden at have flair for sit arbejde - så det burde være uden de store kvaler at I bygger et site der virkelig fortæller hvad I har gang i :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey..

Tak for jeres svar, hjalp lidt..

Havde håbet på mere konkrete ting, udover designet :)..

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)