Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange besøgende skal købe?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 128
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg kan se at væsentligt flere besøger min webshop nu, efter begyndt bannerannoncering på dba.dk 

Men det giver umiddelbart ikke væsentlig flere salg.

Nu hvor min trafik bliver større vil jeg godt have flere til at købe når de alligevel er havnet på min side. Jeg sælger håndlavede fodboldmål, dvs. et produkt til en rimelig pris, der ikke kan sammenlignes, da ingen andre har samme produkt. Jeg har en stor målgruppe, men hvordan søren skal jeg få flere til at klikke på køb knappen?

På forhånd tak.

Simon

Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 128
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det drejer sig iøvrigt om :www.homegoal.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du fortælle lidt om hvor mange besøg vi snakker om, samt fx X % der smider en ordre ?

 - Personligt havde jeg nok prøvet at smide et par produkter på forsiden, direkte med køb knap osv.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 128
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan jeg :-)

I hele 2013 har det været forholdvis stabilt på 1/17 besøgende bliver købere.

Nu strømmer det ind (150/200) i forhold til ca 50 før bannerannoncering, nye beøgende om ugen. Kan måske se en lille stigning i salg, men det max en ordre om ugen i stigning.

Jeg får lavet det således at når man klikker på forsidebilledet kommer man direkte i kategorien, det afventer jeg dog lige min udvikler laver :-)

Desuden er dankort betaling en mulighed fra imorgen eller mandag, det kunne måske også give noget. Førhen har jeg kun haft paypal og bankoverførsel. 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det svarer vel til omkring 6% eller lign der købte i 2013, ud fra de tal jeg syntes folk herinde har snakket om lyder det altså ikke helt siden af.

Dem der selv har webshop må lige sige hvis det er helt forkert, men kommer trods alt også an på hvor du får dine besøgene fra osv.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 128
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er jeg enig med dig i. 10% ville være fedt! men er måske også urealistisk.

Problemet er jo bare lidt at det nu er nærmer sig 1-2 % efter antallet er besøgende er steget så meget (alt er relativt, det ved jeg :-))

Det er bare så pokkers svært, når man ikke ved hvorfor folk ikke køber. Jeg VED at produktet ikke er det folk trækker sig på. Det har 2013 bevist. 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal nok også vise sig i at selvom du får markant flere besøgene at de nok ikke er lige så seriøse købere, som dem du tidligere har haft ?

- Har du ikke mulighed for at undersøge hvornår folk hopper fra på din side. Fx hvis du kan se at de "forsvinder" i løbet af købs flowet kunne dette måske forbedres. (Også selvom det har fungeret fint i 2013, men forbedringer kan man altid se på)

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 128
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så lige årtiets dummeste spørgsmål....

Hvordan ser jeg hvor langt de kommer og om hvor de stopper i købsflowet?

Det er sikkert pinligt jeg ikke ved det Geeked

Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 41
Fra  Jysk Tømrer Team Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg ved godt det ikke fortæller noget om din manglende stigning i salg i forhold til besøgende.

Men min første tanke er det kan jeg jo selv lige lave..
- Du beskriver jo hvordan på forsiden.. "Bygget i solide trælægter"

Har du overvejet at udvide dit sortiment med en udgave i stål...


Hvad med andre produktet i træ, kongespil, gynge og en vippe .. alt sammen noget du lige så let fremstiller i træ og så er der måske en større chance for at ramme en kunde..

Bare en ide fra en tømrer der selv har tænkt på at sælge fuglehuse lavet i overskuds træ :-p

Tilmeldt 6. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit indspark til dig er, at der mangler nogle flere oplysninger på din side, som kan hjælpe din kunde til at beslutte sig til et køb hos dig.

Jo flere relevante oplysninger, du kan give, jo lettere er det for en evt. kunde at føle sig tryg nok til at trykke på købsknappen.

Jeg kan f.eks. ikke finde selve størrelsesmålene på de tre mål du tilbyder, det ville jo være rart at vide, om der er plads til dem i haven.

Det ville også være til hjælp, hvis du kunne fortælle lidt om, hvor stor en bane, der typisk vil passe bedst til de forskellige målstørrelser.

Og noget af det første jeg tænkte på, da jeg så målene, var det sikkerhedsmæssige: Det er tunge mål, så de skulle vel gøres fast? Her sælger du så u-bøjler, men hvor mange følger der med, til hvert mål, og hvordan skal de gøres fast? Skal jeg f.eks. ud i at og købe cement og støbe dem ned? Her ville en lille vejledning, evt med en tegning, være til stor hjælp.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)