Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lide at skrive tekster?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj! 

Jeg er ved at genåbne mit firma, Jegskriverfordig.dk, og i den anledning skal jeg pt. bruge 2, der elsker at skrive tekster. Jeg har tre ret grundlæggende krav: 

 • I kan lide at skrive og har derfor en god, basal viden om forskellige ting. 

 • I ved, hvornår der skal sættes komma og punktum. 

 • I kan lide at arbejde og derfor gerne giver den en ekstra skalle, når der er travlt. 

I vil begge få en indflydelse på, hvordan firmaet skal forløbe, men jeg vil tage mig af det praktiske, således I kan fokusere på at skrive. Jeg søger 2, som er proaktive og tør at sige sin mening, både når det er godt og skidt. Det er vigtigt, at I er ærlige og siger fra, når I ikke kan overskue flere opgaver eller mener, at I ikke har den fornødne viden om et specifikt emne.

I bliver lønnet pr. kunde. Det vil sige, at I får løn af den samlede pris, som kunden betaler for sin ordre. Hvor meget lønnen lyder på aftaler vi indbyrdes.

Skulle det have interesse at komme ind i et firma, hvor iværksætterånden er i højsæde, så skriv endelig til hej@jegskriverfordig.dk.

Ser frem til at høre fra rigtig mange dygtige Aminoer. :-)  

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 26
Fra  www.uretiltiden.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kunne godt være interesseret, men du bør måske nævne, hvor arbejdet foregår henne, er det i Odense eller noget der kan klares hjemme fra?

Vh, Morten.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Du får lov selv at bestemme, hvor du vil arbejde. Du skal bare have mulighed for at gå på nettet. :-) 

Så ja, du vil nemt kunne arbejde hjemmefra, hvis det er dér, du føler dig bedst tilpas. 

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillader mig lige at bringe indlægget op, sådan at flere har mulighed for at sende mig en ansøgning. 

Tak til dem, der indtil videre, har vist interesse. :-) 

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en skribent på hånden som jeg har lovet at hjælpe lidt igang - Hvor meget vil lønnen ca. ligge på per ord og hvor meget arbejde kan der forventes ?

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, det lyder interessant, da jeg selv arbejder som freelance forfatter. Men for at få hverdagene til at hænge sammen er jeg også lidt nødt til at høre, hvor meget arbejde der er. Tænker du fuldtid eller deltids?

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

@Tommy, 

Jeg vil ikke afregne pr. ord, men pr. opgave. Det giver bedre gennemsigtighed og er meget nemmere at overskue. Umiddelbart vil procenten ligge på 60/40 i skribentens favør. 

@Jassie,

I starten vil det blive deltid. Det er svært at sige, hvor travlt der vil blive, men sidst jeg havde gang i 'Jegskriverfordig', var der rigtig travlt. Så jeg har brug for to skribenter, der kan håndtere noget stress uden, at det går ud over kvaliteten. Det er også derfor, at jeg gerne give skribenten en del flere procenter end jeg selv får. 

Rådgiver hos Billy's Billing.

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg har sendt dig en mail på hej@jegskriverfordig.dk, men har fået et svar om at I ikke søger samarbejdspartnere til siden lige nu og at jeg i stedet kan henvende mig til kontakt@tekstspot.dk. Mailen er underskrevet Eric og Hans og jeg er derfor blevet i tvivl om, om den angivne mailadresse er forkert?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Christian

Christian Johnsen:
så skriv endelig til hej@jegskriverfordig.dk

Inden du får gang i markedsføringsmaskinen så skal du nok lige tjekke op på om du har det domæne du henviser til, umiddelbart ligner det ikke at du har domænet, med mindre Erik er din partner https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=jegskriverfordig.dk&submit=S%F8g 

Hvilket kan forklarer de manglende svar på mailhenvendelser, der nævnes her i tråden.

Held og lykke med projektet
/Brian 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Hold da op.. Tak for tippet. 

Det var jeg overhovedet ikke klar over, da domænet står på min konto hos Meebox. Jeg havde sat det til auto-fornyelse, men det er så ikke sket. Har ligeledes aldrig fået en meddelelse om at domænet udløb.

Til jer, som har sendt mails, kan jeg få jer til at videresende dem til: christiansjohnsen@gmail.com, så tager vi den derfra. Beklager forvirringen. 

Rådgiver hos Billy's Billing.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)