Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lide at skrive tekster?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Christian Johnsen:
Jeg må finde på et andet navn, nu hvor konkurrenten var hurtig til at hapse mit.

Hej Christian

Tillad mig lige at rette et par detaljer i den linje.
1. Det er ikke dit domænenavn.
2. Vi har ikke hapset det.
3. Om vi er konkurrenter... det er vist en smagssag.

Du og din makker åbnede Jegskriverfordig i/s i august 2012. En måned og tre dage senere lukkede I det igen.
Når der er et domæne, som vi gerne vil have, stiller vi os på venteliste hos DK-Hostmaster. Da domænet blev ledigt, fordi du ikke har fornyet det, købte vi det. Derfor er det ikke længere dit navn - det er vores. Vi har købt og betalt det på helt almindlige vilkår uden at gøre noget som helst fordækt. Vi har ikke hapset noget fra nogen.
Vi bruger domænet til at promovere vores ghostwriterservice, som er noget andet end det, du brugte det til. Om det gør os til konkurrenter? Det tror jeg egentlig ikke.

Men kontakt os da endelig, hvis du ønsker at finde en løsning.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer
Tekstspot.dk 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Hej Christian

Tillad mig lige at rette et par detaljer i den linje.
1. Det er ikke dit domænenavn.
2. Vi har ikke hapset det.
3. Om vi er konkurrenter... det er vist en smagssag.

Du og din makker åbnede Jegskriverfordig i/s i august 2012. En måned og tre dage senere lukkede I det igen.
Når der er et domæne, som vi gerne vil have, stiller vi os på venteliste hos DK-Hostmaster. Da domænet blev ledigt, fordi du ikke har fornyet det, købte vi det. Derfor er det ikke længere dit navn - det er vores. Vi har købt og betalt det på helt almindlige vilkår uden at gøre noget som helst fordækt. Vi har ikke hapset noget fra nogen.
Vi bruger domænet til at promovere vores ghostwriterservice, som er noget andet end det, du brugte det til. Om det gør os til konkurrenter? Det tror jeg egentlig ikke.

Men kontakt os da endelig, hvis du ønsker at finde en løsning.

Venlig hilsen

Hans Stokholm

Hej Hans,

Det var måske også så meget sagt, og har derfor fjernet det igen, naturligvis. I har selvfølgelig ingenting gjort forkert, det er jeg ganske klar over. Jeg har bare ikke fået nogen mails, breve, eller andet ang. domænets udløbelse, hvilket ægrer mig. 

Jeg har sendt dig en mail og håber, at vi kan finde en løsning. 

God dag. Yes

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)