Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import af frisør artikler og pynteting

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. :)

Er der nogen som har nogle forbindelser, til et sted hvor man kan købe billige hår produkter? Produkterne skal være billige, og gode.(direkte fra producenten)

så søger jeg også nogle som har en kontakt til et sted hvor jeg kan købe super billige pynte ting, osv. til videresalg i min salon. 

Håber der er nogen som kan hjælpe :)

Fra Greve
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Vi har vores egen produktion hus i Pakistan og vi kan give dig hår produkter i Danmark, eller du kan direkte importere fra vores produktion hus.

Hvis du sender mig din email adresse, så jeg kan sende dig vores produkter katalog.

E-mail-adresse er: salgemon@salgemon.dk eller ask@goodmangroup.dk

Venlig hilsen
Sal Gemon

Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tak for din besked herinde.

Jeg har sendt dig en mail (lagunenholstebro@gmail.com)

Hisen Sabrina

Fra København
Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 88
Fra  Transporteca Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sabrina,

Hvis i køber produkter direkte fra producenten i f.eks. Pakistan, og du selv skal stå for transporten, så anbefaler jeg at købe FOB Karachi og finde en transportløsning med en dansk speditørwww.transporteca.com

Prøvede at sende en PM - men det er fravalgt i din profil.

Mvh, Morten

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

FOB Karachi ..hvorfor ?

Hvis han køber produkterne fra Sialkot eller Lahore, så er det nemmere og nok billgere flyve dem hjem fra Lahore lufthavn.
Hvis det skal med flyv! 


Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Og forresten hvilke frisørprodukter ønsker du fra Pakistan. Så vidt jeg ved så laver de kun frisørsakse og barberblade. Og deres kvalitet,tjææ OK ikke verdens bedste! - De er ikke som de sakse som laves i korea , japan

Fra København
Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 88
Fra  Transporteca Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Motivation,

Ved små mængder giver jeg dig ret - men tager du udgangspunkt i hårdprodukter som har en vægt på 400-500kg per rummeter, og antager en luftfragt på $6 per kg fra Lahore - så kan break even for luftfragt/søfragt på kun 65kg.

Importerer du f.eks. 2 paller - så vil prisen på luftfragt være kr ~25.000 (ved 800kg) - sammenlignet med en søfragt FOB Karachi med fortoldning i Danmark og levering i f.eks. København som i øjeblikket sælges for kr. 2,100 på Transporteca (2 m3 / 800kg).

Sidder din producent i den nordlige del af landet, så stiger prisen selvfølgelig en smule for produktet hvis du skal have FOB Karachi - men næppe mere end transportomkostningen gør ved luftfragt af relativt tunge produkter.

Mvh, Morten

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bine! Jeg kan tilbyde dig ID Hair produkter samt personlig pleje så som parfume og shavers 

Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

vi sælger sådanne produkter . prøv at skrive til tommy@mikkelsen.dk så sender jeg dig oplysninger

 

tommy

Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har sendt ham en mail, men har ikke hørt fra ham.

Mvh. Bine

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)