Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en "billig" programmør til udvidelser på min hjemmeside (bogbutikken.dk)
Udover komplet, nyt design som skal skæres ud og sættes fra psd-fil, skal siden have nogle nye funktioner, som jeg gerne vil fortælle mere i en pm.

Håber netop du kan hjælpe og komme med et overslag på, hvad det vil koste af tid og penge.

Mvh.
Kim

 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du have, at folk skal kontakte dig med en privat besked eller skrive her i tråden, hvor meget det vil koste ud fra dine sparsomme oplysninger? Jeg er ikke helt med :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 27. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn

Jeg vil gerne kontaktes gennem privatbesked, da jeg helst vil undgå at røbe for meget til uvedkommende om projektet.

Hvis det har interesse, sender jeg dig gerne nogle tanker og ønsker.

Mvh.
Kim

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at skrive om de funktioner til mig i en pm.

Så kan jeg lavet et tilbud til dig

Mvh
Mads

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Kopsoft.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim 

Du har slået privatbeskeder fra, men du er velkommen til at sende en PM til mig med det, du ønsker at få lavet, så skal jeg smide en pris til dig. 

Tilmeldt 27. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske jeg bare skal fyre det ud her... Here goes:

Da sitet skal have en ordenlig overhaling, laver jeg et helt nyt design i Photoshop, men jeg skal bruge hjælp til følgende:

* De grafiske elementer skal skæres ud og sættes op.

* ”Gamle funktioner skal implementeres”

* Databasen skal flyttes over, så brugerne ikke mister deres profil og oprettede annoncer.

* Det skal være muligt at oprette profil/logge ind via Facebook-login.

* Ved visning af annonce, skal de være muligt at dele annoncen via Facebook, Twitter og email.

* Når en annonce oprettes, skal bogens forside-cover selv findes.

* Ved oprettelse af annonce, skal brugeren som udgangspunkt indtaste ISBN-nummeret (obligatorisk) – derefter skal bogens yderligere oplysninger selv findes (titel, forfatter, udgave osv.)

* Ved oprettelse af annonce, må der gerne være mulighed for selv at skrive en kommentar.

* Der skal laves en bogpris-søgemaskine (se bogpriser.dk)

* Siden skal gerne spam-sikres så vidt muligt.

Ang. ISBN-indtastning, søgning af cover og bogpriser er der flere muligheder. Jeg har kontaktet nogle online bogbutikker, som har givet mig adgang til deres api. Måske det kan bruges til noget.

Selve cms-systemet er der ret frie hænder med. Det kunne dog være rart, hvis jeg kunne se og administrere de forskellige brugers data – i hvert fald nulstille password og slette en bruger ved misbrud af siden.

Derudover skal der gerne være mulighed for at oprette nyheder og oprette/udsende nyhedsbrev.

Hvis I selv har gode ideer til funktioner på en sådan side, er I mere end velkomne til at byde ind.

Mvh.
Kim Petersen

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

BKMUT:

Hej Kenn

Jeg vil gerne kontaktes gennem privatbesked, da jeg helst vil undgå at røbe for meget til uvedkommende om projektet.

Hvis det har interesse, sender jeg dig gerne nogle tanker og ønsker.

Mvh.
Kim

Nej det har jeg ikke interesse i, men da man ikke kan sende privat beskeder til dig - så fandt jeg dit indlæg forvirrende :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 27. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Fandt ud af, det var nemmere at skrive opdateringerne/ønskerne i mit indlæg. Se længere nede i tråden.

Og mange tak for henvendelsen.

Tilmeldt 27. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Fandt ud af, det var nemmere at skrive opdateringerne/ønskerne i mit indlæg. Se længere nede i tråden.

Og mange tak for henvendelsen.

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Kopsoft.dk Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim 

Jeg vil gerne give en pris på din hjemmeside, hvordan kommer man i kontakt med dig? Har du en mail? 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)