Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At hjælpe en lidt speciel skribent igang.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer.

Jeg var ikke helt klar over hvor jeg skulle smide dette indlæg - Men sagen her den, at jeg elsker min kære moder. Det tænker jeg at de fleste af os gør.

Denne vidunderlige kvinde, som har fodret mig op til at blive den jeg er i dag, om end ikke lidt kvabset, så ihvertfald i nogenlunde ordenlig stand.

Hun er en fænomenal skribent, som i øvrigt i sine unge år blev anbefalet at tage på journalisthøjskolen (I ved, dengang hvor det stadig var noget stort, inden man tog journalister ind fra gaden for at skrive på sider som EB.dk osv )

Men ihvertfald, hun ønsker at komme igang med at skrive, hun er som kaldenavnet Mor indikere, end kvinde, hun er midt i halvtredserne, så hun vil kunne skrive til en målgruppe, som mange andre af de ellers udmærkede skribenter her på Amino kan skrive til.

Hun er ufattelig omhyggelig med korrektur og research (Og nej, hun har ikke gjort korrektur på dette indlæg, og jeg har ikke selv arvet hendes punktlighed med komma og punktummer)

Men ihvertfald, så ønsker hun at komme igang med dette, da alderdommen er ved at melde sig, og hun måske ender med at måtte trække sig tilbage fra hendes nuværende arbejde.

Hun bor som jeg i Norge, men er dansk - Der er mulighed for at afregne direkte, eller igennem min virksomhed, og så finder jeg en ordning med hende.

Spørgsmålene hertil lyder dog.

Vil nogen være interesseret i en sådan skribent ?
Hvad vil hun kunne forvente at kunne tage per ord ?
Er der nogen her der er interesseret i at være blandt de første kunder ?

Ihvertfald modtages alt feedback med kyshånd. 

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan i øvrigt tilføje at hun skriver både dansk og norsk - Hun kan sagtens oversætte fra engelsk, men vil foretrække ikke at skrive på engelsk.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Send hende dette link

http://www.amino.dk/registration/login.aspx?ReturnUrl=%2flogout.aspx
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Du må gerne bede hende om at skrive en mail til kontakt (snabel a) tekstspot.dk, vi får dog mange mails fra folk der mener de rigtig gode, men ikke kan klare vores test. (Det kan jeg dog heller ikke, men jeg skriver ikke)

Fortsat god dag!

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)