Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lækre emballage/æsker efter mål

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Dec 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte,

Tak for info, vi har dog valgt i første omgang at bruge sorte paprør, da startomkostningerne på en kasse efter special mål var lige lovlig høj.(7-10.000) var vores erfaring, og herefter kom så omkostninger pr. kasse ;-( Paprørene (60cm) inkl. låg kan vi lave til ca. kr. 15,- pr. stk, den er nok svær at konkurrere med.

Fra Ikast
Tilmeldt 21. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

DEt lyder også dyrt og det kan jeg godt forstå.

I må sige til en anden gang, så kan vi lige snakek sammen.

Mvh

gitte

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Dec 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak, det skal jeg huske.

Men der skal jo laves en stanseform så vidt jeg kan forstå og det koster.....

Fra Ikast
Tilmeldt 21. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er rigtigt.

men så dyrt som 10.000 har jeg ikke hørt om.

Den måde vi gør det på er at vi inkluderer artworket i setup prisen og sætter det gratis op.

Hvis du har en email kan jeg sende dig vores standard setup priser.

De kører selvfølgelig pr. størrelse.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Dec 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Må du meget gerne sende mig på kim@showoffmedia.dk kassen skal bruges til disse legemåtte produkter vi er ved at udvikle www.gohexa.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Gitte Johansen:

Ja det er rigtigt.

men så dyrt som 10.000 har jeg ikke hørt om.

Den måde vi gør det på er at vi inkluderer artworket i setup prisen og sætter det gratis op.

Hvis du har en email kan jeg sende dig vores standard setup priser.

De kører selvfølgelig pr. størrelse.

Er det du skriver, at i stedet for at tage en pris for f.eks. standseform eller kliche lægger i prisen ind i varens pris pr. stk.?
Hvordan skulle det blive billigere af den grund? Og næste gang kunden bestiller, skal de så betale samme pris pr. stk., selv om standsen er betalt sidst de bestilte? Det kan være jeg misforstår dig, men kan ikke rigtigt se, hvad kundens fordel skulle være.

I øvrigt når du nu siger, at det lyder meget dyrt for en form, er du så klar over, at her er tale om en form i bølgepap?

 Ikke for at lyde uhøflig, men jeg tænker, at hvis du aldrig har hørt om en form til over 10.000 kr. er du måske ikke van til at arbejde med bølgepap.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige komme med yderligere et indspark her, for ud fra tråden har jeg en fornemmelse af at man måske ikke taler helt om det samme slutprodukt.

En papkasse kan jo være mange ting - en æske i massivpap, med trykt overtræk, magnet lukning og evt. en indsats i skum eller plast ligger både pris og kvalitetmæssigt i en helt anden kategori end "standard" papkasser i bølgepap.

Hvis du skal have nogen priser du rigtigt kan forholde dig til skal vi have specificeret hvad de priser der bliver oplyst rent faktisk dækker over.

Hvis du kan bruge en æske i bølgepap, med hvid eller brun inderside og sort yderside - konstrueret som en fefco 0427 (samme type som PostDanmark sælger) så kan det gøres til det jeg vil kalde rimelige penge.
Ja, det koster en stanseform til opstart. Uden at have lavet skitsen af kassen vil jeg skyde på vi tager ca. 3500 for den som engangsudgift.
Der skal måske også et par håndprøver til inden størrelsen er helt på plads, men det finder vi nok ud af.
Hvad æskerne skal koste afhænger af hvor mange du skal bruge, men ved f.eks. 100 stk vil jeg nok kunne tilbyde dem til ca. 18 kr. pr. stk.
De nævnte priser er blot forsigtige bud - hvis du ønsker det kan jeg lave en rigtig beregning og tilbud på det.

Hvis du vil have æsker i massiv pap med dit eget tryk osv. så kan vi ikke selv lave dem, og ved af erfaring at de bliver pænt dyre i forhold til det vi kan tilbyde.

PS: Priserne på stanseforme afhænger meget af hvilken type produktion det drejer sig om og hvor dan kassen er konstrueret. Den dyreste enkeltform jeg har haft til en æske er ca. 16.000 kr. men den er så også beregnet til produktion direkte fra maskinen som laver bølgepappet. Det er ikke nødvendigt ved mindre mængder, da kan vi oftest lave stanseformene til 2-4000 kr.

Lad mig høre hvis jeg skal regne priser og evt. sende materiale til dig/jer

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Dec 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Tak for et godt og konstruktivt svar.

Ja jeg er klar over prisen afhænger meget af hvordan og i hvilken kvalitet kassen laves. Og her er vi åbne for forslag, da vi jo ikke umiddelbart kender alle mulighederne. Men de priser du nævner lyder umiddelbart meget rimelige. Vi har dog besluttet os for i første omgang at bruge sorte paprør med låg, som jeg har kunne skaffe til omkring 14 kr. pr stk. ved 100 stk (og ingen opstartsomkostninger). Disse går an så længe vi kun sælger via vores egen webshop, men skal vi ud i butikker, skal der helt sikkert laves en eller anden form for smartere emballage, men det er næste skridt.

Men du må meget gerne sende mig dine kontaktoplysninger på kim@showoffmedia.dk, så har jeg dem når vi forhåbentligt tager dette skridt ;-)
Jeg vil da også meget gerne høre dit bud på en god og billig emballage til kun en legemåtte (5x5x58cm sammenrullet) 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Nov 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv eventuelt Scanlux, de plejer at have godt check på tingene til fornuftige priser. De er drevet af iværksætteri.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)